Gå til innhold

hva tror du? Er så lei meg

Anbefalte innlegg

Jeg og barnefar har aldri vært sammen. Men jeg skulle rett og slett ønske det. Han vil ikke ha et forhold med meg.

Men kan ha sex med meg, spise middager sammen, reise på ferie, og ja, til og med BO med meg. Snakker om å kanskje flytte sammen for barnets skyld. Jeg vet ikke helt hvor jeg har han. Han sier vi kan bo sammen, men ikke ha et forhold, vi må kunne møte andre jenter og gutter uten å bli sjalue. Det gjør litt vondt det her. Jeg skulle så ønske jeg kunne klare å komme over han. Han vet jeg liker han.

Kanskje han vil gjøre det for å slippe å betale barnebidrag? Han bor ikke alene nå (bor hjemme, til han finner seg hus igjen). Jeg bor alene. Han nekter å bo her jeg bor, men mener at jeg og barnet kan flytte til han (hvis vi blir enige om å flytte sammen, men han må kjøpe seg hus først og det kan ta tid ser det ut som).

Jeg er livredd han skal finne seg noen andre. Huff. Jeg har hatt det litt tøft i det siste. Jeg er rett og slett deppa om dagen. Livet mitt er rotete føler jeg.

Hva tenker dere jenter? Jeg trenger å høre litt hva "andre" tenker og tror?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143526804-hva-tror-du-er-s%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Han er ikke interessert. Dropp ham nå, kjemp deg gjennom kjærlighetssorgen og gå videre i livet.

Vil du virkelig bo sammen med en som ikke elsker deg? En som mener at han godt kan ligge litt med deg, men han må da få ligge med hvem som helst andre også, hvis han har lyst? En som kanskje bare vil bo sammen med deg for å slippe å betale bidrag?

Du fortjener bedre enn som så.

uff, det hørtes ut som en kjedelig situasjon.. :/ jeg tror ikke at å flytte sammen er lurt.. om han driver med andre jenter osv tror jeg du kommer til å ikke ha det noe bra.. du vil jo ha et forhold med han, men om han er sikker på at han ikke vil ha det med deg høres det å flytte sammen ut som en dårlig ide.. om dere begge hadde vært enige om å date andre, og bare være venner kunne det ha funket.. jeg mener også at barn burde vokse opp med mor og far, men i deres tilfelle tror jeg barnet får det best om dere ikke bor sammen... :S

Hadde ikke flyttet sammen med han, og slutt å ha sex med han! For guds skyld.. Som du sier, du vil ha han som kjæreste, han vil ikke ha deg til stort annet enn sex (middag ol gjør han vel for ungen).. Så lenge den ene har hjertet med i sexen og ikke den andre, er det dømt til å gå galt en gang, og om du og ungen da flytter inn hos han, så må du klare å skaffe leilighet så fort som mulig når det skjer, det er ikke lett! Bedre å si dere kan gjøre ting felles for ungen sin del, men alt utenom får være, til han eventuelt vil ha et forhold med deg.

Annonse

Oj... her er gutten sin som vet å skaffe seg i både pose og sekk ja. Han tror antagelig at du kommer til å gå med på det han sier uansett slik at han kan fortsette å utnytte deg samtidig som han fritt kan ha seg med andre jenter.

Vær litt kostbar - skjønner at du gjerne vil dere skal være sammen, men ikke la ham herje med deg på denne måten.

Hvis han ikke vil være sammen med deg skal du heller ikke ha sex med ham, reise på ferie med ham eller gjøre ting sammen med ham akkurat når det passer ham. Sett ned foten!

Siden han gjør så mange ting sammen med deg også må han jo like deg på sett og vis, og kanskje det kan få ham til å endre mening om å ha et forhold eller ikke hvis du ikke gir ham fri tilgang uten forpliktelser.

Og hvis han da fortsatt ikke våkner opp så skal du være glad du blir kvitt ham, da ville han nok bare holdt deg på is til han finner noe bedre og du ender opp med å kaste bort enda mer tid på ham hvor du håper og håper, og til slutt ender opp med knust hjerte.

Lykke til!!!

Barnet har det bedre med mamma og pappa hver sin plass lykkelige - enn under samme tak ulykkelige. Må innrømme at jeg ikke heelt ser poenget med å bo sammen uten å være sammen, tror bare det vil skape problemer og sjalusi...

Han vil ha i pose og sekk, og om du innser det eller ikke så gir du han det også. Han vil ha nærheten og intimiteten i et forhold, men han vil slippe forpliktelsene. Han har deg desverre rundt lillefingeren, og det er opp til deg å finne ut av om du vil ta til takke med en som bare vil ha sex med deg, men ikke erkjenne deg som sin kjæreste, eller om du vil finne en som er stolt av å vise deg fram :)

-s-

Kjære deg.... har vært gjennom noe lignende selv..... bare tull og lureri hele greia! IKKE ha forhold men likevel være sammen, og bo sammen??? Hæ?? Nei, kom deg videre. La han ta sin del av ansvaret, la han ha pappahelger, kontakt NAV og få ordnet slik at det betales bidrag, få alt på stell...og ikke minst lev ditt liv uten å måtte ha det slik. Det blir bedre, det finnes noen andre,,,, Lykke til

Takk for alle svar, alle sammen.

Jeg må være sterk, og sette ned foten ja selv om det kan bli tøft. Dere har helt rett. Jeg må slutte å være så dumsnill.

Han får velge: Enten eller!

Takk for mange fine svar og "oppbacking". Det var det jeg trengte - og jeg fikk det! Igjen, tusen takk.

HI

Skjønner du har det vondt nå, men det finnes mange andre der ute som helt sikkert er bedre. Her er jo et par grep du kan gjøre som får deg til å ta mer kontroll, for nå har han full kontroll og han vet det, dermed er du heller ikke noe spennende for han.

Har han barnet noe alene? Eller har du noen andre som kan være barnevakt? Bruk de og ta deg en tur ut, få gjerne tak i noen mobilnummer slik at du har noen å taste med neste gang han dumper innom, han kan jo IKKE bli sjalu. Akkurat det med forslag om åpent forhold har jeg opplevd, jeg dro på byen og tilfeldigvis når typen min så meg så sto jeg midt blandt 5-6 gutter, det var ren tilfelldighet, men når vi kom hjem den kvelden ville han ikke ha noe åpent forhold lenger, vel det gikk 14 dager til før jeg kastet han ut ;-)

Så til det med flytting. Okay si det ordner seg med han eller en annen så må du for alt i verden ikke flytte sammen med noen til de huset de eier om dere ikke på forhånd har satt opp en plan som gir deg mulighet til å sette av samme beløp som han betaler på sitt lån eller verdiøkning på hjemmet. Ellers så ender du fort opp med å ikke eie noe om det skulle skjære seg en gang. Skal han kjøpe og du flytte inn og betale så skal du i alle fall eie sammen med han.

Annonse

Jeg hadde ikke gjort det. Har vært i litt samme båt som deg. BF og jeg var aldri sammen, men han var her hver dag og jeg lagde middag til han og vi hadde av og til sex. Jeg håpte jo vi kunne bli sammen, men det var uaktuelt. Så jeg fant ut etter 6-7 mnd at jeg ikke ville mer fordi jeg fikk følelser for han. Og da etter et par uker fikk han seg plutselig dame og hadde i tillegg holdt på med henne mens han lå med meg. Det var veldig vondt, men det er jo også min egen skyld som hadde sex med han uten at det var noe forhold.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta ut middag og sex og latt han ha barnet på samvær. Hadde heller ikke latt han overnatte. Hvor gammelt er barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...