magica fra tryll Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Får du inn noe på meg? 291266 Ser gjerne tilbake!
Athina' Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hei, det var lenge siden! :-)) Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg ser 1 til på deg :-) Og hvis du vil så er han i magen din før nyåret ;-) Hva med meg, ser du noe flere barn på meg? og eventuelt når? Varm klem
magica fra tryll Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2011 Så du ser ikke noen flere jenter på meg... Hva var fødselsdatoen din igjen??
Athina' Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Sendt deg pm ;-) Nei, det er gutt som kommer inn til meg nå altså, ser han som blond i håret som nyfødt, og når han skriker så ser han skikkelig streng og morsom ut, sånn 'hør her da!' - og ikke minst helt skjønn :-) Har du lyst på jente, er det det som 'mangler' synes du? Klem
magica fra tryll Skrevet 1. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2011 Har sendt deg PM, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå