Gå til innhold

Noen som har noe erfaringer?? Har så voooondt :(

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i går med skikkelige smerter i mage og ryggen. Er 25 uker på vei. hadde problemer med å gå og har nesten ikke sovet i natt. Når jeg våknet i dag hadde jeg null energi. Har en gutt på 1 år som jeg skulle få i bgh, og sleit med å bære han til bilen , og inn. Dro til legen , og fikk påvist 3+ på nitritt i urinen. Fikk selexid og dro hjem. Har nå tatt de 6 selexidene jeg skulle ta i dag, og smertene blir bare verre og verre. jeg har ilninger i beina og armene, feber, sitter å skjelver og fryser. I kveld har smertene gått opp til nyrene i ryggen og jeg har skikkelig vondt for å puste. Ringte ned til legevakta og hørte , men fikk beskjed at jeg skulle vente til litt senere før jeg event kom ned. så antibiotikaen skulle virke. Men smertene blir bare verre og verre. Har ikke fått i meg noe mat i dag, da jeg bare kaster opp. og jeg har lest om nyrebekkenbetennelse, og jeg er nesten 100 % sikker på at jeg har det. KLarer ikke ta meg på nyrene engang. men virker ikke som de tar meg seriøst på legevakten. de mener fortsatt at det er UVI, men det har jeg hatt mange ganger før, og jeg har aldri opplevd smerter .

noen som har opplevd noe samme, og kan berolige meg litt `??

Fortsetter under...

dette høres ut som nyrebekken betennelse... har hatt dette selv og dem trodde ikke på meg! Så det gikk så langt at jeg fikk noe som 1% av norges befolkning får og det var stafylikokk infeksjon i nyrene og urinveien. Dette fant dem ut etter 4 dager på sykehus med morfin intravenøst. Så bare stå på ditt! så har du Nyrbekken betennelse, så må du få ting intravenøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...