Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Har har fått det helt for seg den siste uka, ordner å styrer,flytter å rydder... I dag ringte han meg Å DET HASTA, måtte komme på expert fort som fy. *risterpåhodet* Vi måtte ha nytt å større kjøleskap...NUH!! javel.... seie ikkje nei heller ) Min ellers "normale" samboer skulle vel egentlig ligget på sofaen å zappa igjennom kanalene, neida det er meg det :/ Men jeg har ikke snurten av dårlig samvittighet heller, men deilig å se at ting bare ordner seg selv. Termin om 27 dager, å jeg chiller`n Andre som har merket atferdsendring hos mennene sine ?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hi hi va gullig han är! Och va skönt att få ting i boks!!
mornr2 Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Haha så herlig! min mann bygger også rede.. I kjelleren, til seg selv!! Neida, han har gode grunner for å rydde kjeller og garasje, men føler vel ikke akkurat at det er der det trengs størst innsats de nærmeste dagene! har termin om 17 dager... Hybelkaninene våre blir av og til tatt for å være bikkja, og jeg har veeeldig vondt for å utføre rengjøring om dagen... Hehe må nok ringe mamma! ;D så får gubbe dra opp tistler i hagen og bygge seg rede i kjelleren!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Hehe.... akkurat!! I kjelleren og boden ) her og, å snart garagen å påfylling av ved. Jeg har dagsprosjekter, en-to ting om dagen. Men det er ganske deilig at det blir gjort ting.
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Hehe... ja, kjenner meg igjen! Jeg blir jo helt svett av alle prosjektene hans som MÅ være ferdig til babyen kommer. Jeg prøver å si at det ikke er så viktig med barnerom den første tiden fordi barnet kommer til å sove inne hos oss. Og plutselig er det viktig å ha større fryser for å evt fryse ned overflødig morsmelk så han kan tine opp når han er alene med babyen. Og stadig vekk ser jeg at han googler barnevogner og ser videoer over hvilken barnevogn som har mest gadgets og greier... De er søte da!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2011 Det søteste av alt er, at han sier han gjør det for å glede meg ) Å så er han stooor fornøyd, å skryter masse av seg selv. En ekte mann ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå