Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia :-) Jeg tror du har en liten prins i magen jeg :-) Termin er jeg ikke noe flink til så det kommer jeg tilbake til litt nærmere ;-)

ER du kvalm for tiden? Sitter her med vann i munnen og må hele tiden svelge, og nesten slimete i halsen - svelger og svelger her jeg sitter... åå de store gleder i en graviditet ;-)

Jeg ser deg gå rundt, og henge/støtte deg til sengen og ha det vondt - puste deg gjennom riene. Tror du kommer til å være i din egen verden i perioder og synes jeg ser ett temperament her ;-)) Selve fødselen vil bli naturlig, og vet ikke hvorfor men jeg får deg ikke inn med epidural, kanskje velger du bort den ellers så kan det være at fra 5 cm og ut går det fort. Rygg fødsel, føttene knekt litt i vinkel med med avslappede hofter under press - men alt i alt kommer det til å bli en fin fødsel :-)

PS! Lurer på om du kan slite litt med bekkenet denne gangen, kjenner det i venstre hoft, og det stråler ned over foten, og jeg må justere bekkenet for å sitte godt... jeg har ikke problemer med hverken bekken eller rygg så jeg vet ikke hvordan det føles :-)

PPS! Ordet badekar popper inn i hodet mitt her jeg holder på å avslutte... er det noe du tenker på?

Her er alt det samme :-) Har kosa meg masse i sommer, og lurer på om jeg skal fortsette å ha det gøy utover høsten også, hvorfor stoppe liksom hehe. Ingen baby i magen, selv om vi faktisk har vært litt uforsiktige innimellom, men jeg har vel alderen i mot meg pluss at det har vel ikke vært meningen ;-)

Ser du noe ang graviditet når det gjelder meg da? Ligger det i kortene mine fremover eller noengang? Er ikke 'Bli gravid' prøvere nei, men ting skjer, og skjer de så skjer de ;-)

Varm klem

Hei athina, tusen takk for. Langt svar, nå har alle spådd gutt på meg denne gangen, og det er den følelsen jeg har selv også. Er ikke så kvalm enda men sist spydde jeg i 7 mnd... Håper jeg slipper denne gangen. Bekkene er allerede et problem... Men mest høyre side nå, skal si du er dyktig. Badekar er noe som hjelper veldig når jeg har smerter i bekkenet, pleier å få bekkensmerter ved pms og hadde både løsning og låsing i sist graviditet... Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg i jobb før jeg blir sykemeldt? Får du opp noe på det? Jeg har født begge barna mine uten episoden. Og tenker å gjøre det samme denne gang. Dessuten sier mann jo at fødsler stort sett går fortere og fortere. Hos meg tok første 4 timer og andre en og en halv er litt redd for styrtfødsel, men tidlig å bekymre seg for det enda... Jeg vil gjerne se på deg men bruker bare intuisjon for tiden, sender du ved fødsel dato og gjerne noen konkrete spørsmål? Tusen tusen takk igjen for at du tok deg så mye tid. Stor klem

Annonse

Må svare under innlegget ditt så jeg får de rette energiene :-)

(sjekker pm etter jeg har skrevet her)

Når det gjelder hvor lenge du holder ut på jobb så ser jeg snø og får veldig lyst til å synge julesanger så jeg tipper jul eller rett over nyåret :-)

Se der ja da skjønner jeg hvorfor badekaret poppet inn, og det som er så rart er at flere har sagt det motsatte og nå begynner jeg å skjønne hvorfor - jeg speiler deg, du er speilbildet mitt, jeg ser deg rett foran meg og da blir min venstre din høyre... dette skal jeg huske :-)

Jeg tror ikke du får sånn spyfakter de lux, men jeg tror du kommer til å få en kvalme, sånn at hvis du går på ett kjøpesenter, så blir du kjempevarm og kjenner at du blir kvalm og MÅ bare ut å få luft hvis du skjønner hva jeg mener :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...