Klar Som Et Egg Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Vet jo hvor heldig jeg er som klarer å få barn, bærer på nr to og tre nå.. Så egentlig bør jeg ikke klage, da det er mange som har problemer med å bli gravide der ute. Og jeg har vært veldig flink til å holde motet oppe, men nå som det bare er 27 dager igjen til termin syns jeg det er lov til å klage pitte litt! Det er så tungt å gå med tvillinger, og atpåtil ha en jente på 2 1/2 år i trassalderen, bo i 4. etg uten heis, bo i en by uten foreldre/svigerforeldre til å hjelpe til.. Nå begynner jeg å bli mektig lei! Takk og lov for at dette er siste gangen! Får jo så dårlig samvittighet for å sende lillemor i bhg hver eneste dag, men jeg har rett og slett ikke overskudd til å gjøre det morsomt for henne hjemme.. Beklager sytingen, måtte bare få det ut en plass! Regner med det er flere her inne som begynner å bli litt lei også
miepia30 Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Absolutt lov å syte. Vi andre syter litt vi også og vi har bare 1 i magen Du går vel neppe til termin med 2 i magen? Planlagt snitt av tvillinger settes ofte til uke 38-39 i allefall. Og overtid slipper du iallefall. Lykke til! Hold ut
zombie2be Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Oi, 27 dager!åsså 2?? jøjemeg, det vil jeg tro er tungt ja.. bærer bare et jeg og syns nå det er tungt nok til tider:) heldigvis bare 1dag igjen til termin da,så håper ikke det blir for mange dager til jenta vil ut:) har en ttreåring fra før her og føler meg ganske så utilstrekkelig som mamma og kjæreste for tida.. har heldigvis en utrolig flink mann,så disse dagene er jeg mye alene og samler energi.. det er jammen ikke mye av det på lager nei.. Forstår deg godt, det er lov å klage her!
Klar Som Et Egg Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Godt å høre det er flere som er lei også! Føler det er så mange "supermammaer" rundt omkring, og det finnes ikke noe supert over denne mamma'n akkurat nå nei! Hehe:) Energi, den kontoen er overtrukket her i gården. Blir anpusten av å sette igang en vaskemaskin! Har også heldigvis en samboer som gjør mye nå. (Han spurte meg her om dagen om jeg vil være like snill mot han hvis han engang ender opp med en mage på størrelse med min..hehe, da måtte jeg le godt!) Masse lykke til med siste innspurt jenter, plutselig har vi kroppen for oss selv igjen! Og det skal bli herrrrrrlig (spes å snu seg i sengen/komme ut av sengen uten å bruke ti min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå