Gå til innhold

Alltid når det ser lyst ut så skjer det noe

Anbefalte innlegg

Jada. Jobben til mannen så ut til å gå så bra. Så blir det fellesmøte og beskjeden om at flere ansatte må sis opp kommer. Jeg fikk i forige uke beskjed fra bemanningsbyrået mitt at jeg nå har fått en avtale med bedriften jeg har vært hos siden oktober i fjord som gjelder ut mai neste år. I dag kommer lederen i bedriften og sier at det fikk dem ikke lov til at ledelsen så nå er jeg tilbake der jeg var med avtale fornyelser hver mnd. Og så var stresset med jobb på plass igjen. Er jo helt umulig å finne seg fast jobb i denne byen jo.

Fortsetter under...

Vet åssen det er.

Jobba deltid i halvannet år, fikk beskjed om at jeg kom til å få fast jobb 100%. Litt etter ble jeg sykmeldt med kraftig halsbetennelse og infeksjon i kroppen. Da ble sjefen så forbanna på meg at jeg bare kunne glemme å få mer jobb osv. så da slutta jeg der.

Fant en jobb noen dager etterpå, men det var bare ekstrahjelp så er ikke lett nei :/

Annonse

Synes det er bra de ikke ansetter noen før de ser hvordan personen er. Dessuten så gir personen mer om h*n ikke har fast jobb, da hiver personen etter fast jobb og yter mer. Får personen fast jobb så sykemelder ofte mange seg og utnytter bedriftene.

Dette går utover blant annet meg, som er kunn forskjølet 2 ganger i året, og har aldri fravær, men nå er jeg ikke i jobb enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...