Gå til innhold

Jeg har blitt grådoig tykk i svangerskapet, startvekt 55, nå pluss 30! har akkurat gått ut i permisjon , trenger tips til å komme i bedre form før fødsel!

Anbefalte innlegg

jeg har ikke bekkenplager,men strever med kvalme/oppkast og søvnmangel. Altså egentlig ikke noe som hindrer meg i å klare å trene litt på dagtid. Har dere tips/motivasjon? Ønsker en bedre start på barseltiden i forhold til syn på egen kropp enn sist..

Fortsetter under...

Ut å gå!

Er vel ikke helt nødvendig å trene styrke og kondis nå om du snart skal føde og ikke har trent på en god stund:)

Men kle på deg og gå turer på over en halv time hver dag. Gå så raskt du orker og du skal se at du merker forskjell på formen allerede etter noen dager:)

...og det kan du jo lett fortsette med etter fødselen også! Baby i vognen og ut på tur:)

Noen turer i svømmehallen og noen gåturer vil jeg tro er fint, men ikke forsøk å komme raskt i form eller å gå ned i vekt disse siste ukene. Det er bedre å starte forsiktig med noe som du kan fortsette med etter fødselen enn å gå hardt ut og kolapse om to uker.

Moren min la foresten på seg over 30 kg da hun gikk med meg. Alt forsvant på under 2 mnd. Det var sikkert mye vann, men ikke se så svart på at du har gått opp mye.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...