Gå til innhold

SA og sykemelding.....???

hope2012

Anbefalte innlegg

Hadde en SA forrige torsdag, med cytotec kur som ikke virket og derfor utskraping på lørdag. Hadde fra før av en 100 % sykemelding fra legen min ut denne uken, men har gitt beskjed på jobben at jeg kommer tilbake før.

Denne beskjeden gav jeg selvsagt før utskrapingen og før alle hormonene begynte å forlate kroppen min........ Nå føler jeg meg helt i kjelleren. Hadde aldri trodd at jeg skulle reagere så sterkt!!!

Jeg har vært veldig kvalm og dårlig i flere uker nå og var ganske sliten før hele SAen kom. Jeg har problemer med å sove om natten og har mareritt om små bankende hjerter når jeg endelig sovner. Ønsker ikke å være til mer belastning for jobben enn jeg allerede har vært, men tanken på å skulle dra dit føles helt utmattende. Det er bare noen få som visste at jeg var gravid, men da desto flere som sikkert lurer fælt på hvorfor jeg har vært sykemeldt....og jeg har ikke tenkt å annonsere det som har skjedd til hele verden.

Fysisk er jeg veldig bra, men ....Hvordan går det med dere andre???

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei igjen hope2012! Jeg ble helt fra meg av sorg etter den første sa. Det var helt vanvittig, som om jeg hadde mistet et barn eller noe. Jeg begynte å gråte for ingen ting, det var helt grusomt. De neste to gangene var også fæle, men ikke like grusomme som den første. Men ligger fremdeles våken om kveldene og tenker på alt som har skjedd... Håper du har kommet deg på jobb igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...