Gå til innhold

Kan ikke dere gi en stemme til dette bildet? (Sted, ikke baby denne gangen) Så kan en fattig familie vinne 100.000!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FATTIG familie? Kan du definisjonen av fattig, eller? Ikke så vanskelig å finne dere på skattelistene, for å si det sånn, og med inntekten dere har til sammen, så kan deres slettes ikke regnes som fattige. Ærlig talt!

Sjekka mannen din på skattelistene nå jeg og. Han tjener 13% mer enn de i sin aldersgruppe.

Hmm ... Gi de 100.000 til meg og mannen min istedet da vel for vi tjener ca. 350 000 til sammen!

Fattig?? Bare mannen din tjener mer enn min samboer, og vi lever bare på hans lønning. Da begynner vi å snakke fattig da! Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe til meg selv.

Men et fint bilde var det!

Annonse

Hei dere. Det er faktisk ikke de selv som har linket til bildet her inne. Jeg er HI på denne tråden, og jeg bor faktisk ikke engang i det fylket. Vet bare at de trenger pengene, samt at bildet og stedet er kjempeflott. Fint om dere gidder stemme.

Jeg stemte siden det er et bilde av Nupen...:-) Og synes ikke dere er fattige! Fy skam seg som lyver på seg fattigdom når bruttolønna er over en halv mill. Og det kun for den ene voksne!

Annonse

Må vel være flere godhjertede mennesker som kan gi denne familien som bare tjener rett under en million, retten til 100 000? Eier dere ikke medfølelse for fattige mennesker?

høhø.. som om ikke slike "stem på dette" tråder er kvalme nok fra før. Men dette tok vell kaka. Ikke bildet, for all del! ikke missforstå.

http://www.ht.no/incoming/article481485.ece

Ikke vær så rask med å dømme folk. Ofte ligger det mer bak enn man tror. Stem på nupen! Konkurransen slutter ved midnatt.

Men hvem er dere som gidder å sjekke skattelistene på mennesker dere ikke kjenner engang! Hellanduss, må være mange med fritidsproblemer som oppholder seg her inne.

Stem eller ikke stem vel, men prøv å finne noe mer meningsfullt å bruke tiden deres på. Misunnelse er en fæl sykdom.

Og jeg er IKKE hi....ikke er jeg fattig heller:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...