Gå til innhold

Gode amme bher??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe gode amme bher??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte 2-pak, en hvit og en svart, på Hennes. De er faktisk ganske gode. Ellers har jeg en fra Lindex som er god.

Men har erfart at det er få butikker som har amme-bh´er, så mulig du må lete litt.

Skrevet

Det kan være vanskelig å treffe riktig størrelse for en vet jo ikke hvordan puppene blir når melken kommer. Noen øker 1-2 størrelser, noen opptil 3 størrelser. Jeg fikk sjokk selv første gang melken kom - fikk jo gedigne meloner!

Mitt tips er å kjøpe de billige de har på H&M, uten metallskål, og så bruke tid på å finne bh'er som passer slik du vil etter at du har født.

Skrevet

Tusen takk for svar, da bruker jeg den jeg har fra hennes i starten da, og så finner jeg noen bedre etterhvert. Synes nemmlig at de gnager sånn, hehe, men holder det sikkert ut i starten.

Skrevet

Signerer Gloria. Veldig vanskelig å si på forhånd akkurat hvilken som kommer til å passe deg. Jeg likte best en type fra Triumph i bomull sist jeg ammet, fåes kjøpt på lindex. Lindex har også noen egne som er gode, 2 pk til helt grei pris. Ellers har babyshop noen som visstnok er veldig bra, men ganske kostbare.

Skrevet

Beror ju på om man har stora eller små bröst från början... hihi. Mina är gigantiska :( Inte kul alls för man känner sig som en kossa! Men hittade en väldigt bra från Triumpf på Lindex. Tror jag bet 270,- Har bara köpt en som är större än mina bröst idag så köper jag fler när jag har fött och vet storleken på mjölk flaskorna ;0)

Skrevet

Men hva slags størrelser er det der da?? Small, medium, osv?? Man må kanskje inn og prøve for å se?

Nei, jeg tror jeg skal kjøpe amme-bh der jeg kjøper alle bh'ene mine, nemlig på Change. Det er sant som de sier at man ikke vet nøyaktig hvor store puppene blir, men løsningen er jo ikke nødvendigvis å vente til de har stabilisert seg nogenlunde;) Jeg ønsker jo selvfølgelig å ha en amme-bh på sykehuset også liksom. Det er ihvertfall min erfaring. Dessuten så har man ingen garanti for at puppene holder seg lik i størrelse over lengre tid uansett... *sukk* Det blir dyrt med bh-kjøp i lengden.

Jeg har allerede gått opp to cup-størrelser i løpet av svangerskapet, og vet at de sannsynligvis blir enda større etter fødsel. Kommer til å kjøpe en amme-bh med tanke på at jeg skal kunne ha ammeinnlegg/ullinnlegg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...