Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Måste bara dela - är sååå nöjd! Har nu fått köpt in till mig själv (har ju handlat allt till bebisen, hihi) en ny vit skit snygg vinterjacka på halva priset(!) Nya vinterskor och nya gummi stövlar. Det enda som jag önskar till mig själv nu är en snygg regnjacka också. Är det någon gång jag kommer använda detta är det just detta året jag går hemma. Och jag har sååå svårt att hitta allt detta till vanligt, men idag och igår var min lyckodag. Hatar när man behöver köpa saker bara för att köpa och så är man inte nöjd. Men äntligen, brukte aaaaalllllt för mycket pengar men det är det ju värt när man får något som man verkligen gillar! Så då var det i box också - så lillegutt NU KAN DU KOMMA!!! ;D
*Zena* Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Så bra, shopping er jo SÅÅÅÅÅ gøy, særlig når man finner noe på salg ) Også må det jo være lov til å unne seg litt ekstra etter å ha gått i mange måneder i kjipe mamma-klær....selv har jeg handlet endel klær på salget, og håper bare det ikke tar altfor lang tid før de passer )
Pogoled Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Helt enig med deg, Lycklig:) Finner jeg noe jeg virkelig liker, kjøper jeg det!! Er jeg halvfornøyd kommer jeg ikke til å bruke det, dermed er det bortkasta penger! Jeg må også ha en ny garderobe etterhvert.. Trenger ny vinterjakke, regnjakke, for ikke å snakke om bukser, gensere og sko!! Jeg må ha gått opp en skostørrelse under graviditeten for alle skoene mine er for små.. Har gått i sandaler i hele sommer og gjør det fortsatt.. Jeg kjøpte de kule Nike joggeskoene i vår, men de har vært for små siste 1,5 mnd.. Kan jo hende at de passer bare jeg får ut vannet i kroppen, men det er lengden som har blitt for kort, og da spørs det... Ellers har jeg sett på de nye Bergans vinterjakkene.. de er råfine:))
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Jag gick upp väldigt i sko storlek på min förra graviditet, det gick tillbaka 0,5 i storlek... hade köpt massa fina skor när jag var i england som jag bara kan glömma använda. Men denna gången verkar det ha hållt sig - och HALLÅ tack o lov för jag har storlek 40! haha Ja vi är väldigt värda att unna oss lite nytt, gravid kläderna är så slitna nu och jag längtar till att få gå i goa gensere i höst och mina nya ute kläder. Har faktiskt dessutom köpt mig hold-in drakt... det lärte jag från sist... Magen var som en gele klump låååååång tid efteråt och jag mådde jätte dåligt av det. Så för att hålla det lite på plats när man ska känna sig fin - det hjälper! Jag är en som lägger fort på mig på mage och sist gång så blev magen förstörd med magmuskler som har delat sig, extra hud och massa streckmärken. Och jag tror inte GUD kommer göra några underverk denna gången efter födsel (hihi) utan det kommer nog bara bli värre än det som var...ännu mer töjt. Så då känns det skönt att ha en lösning på det :0) Ska bli så mysigt med bebis i hus nu i höst... tända ljus och mörker ute.. Love it! :0)
*Zena* Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Noe oppstrammende for magen etter fødsel hørtes ikke dumt ut! Hvor har du kjøpt det? Kanskje det er lurt mht å få livmoren til å trekke seg fortere sammen også...siden det er smart å ligge mye på magen etter fødsel etc, så kanskje det er bra at det er litt stramt rundt magepartiet sånn ellers også....? Blir nok slapp mage her også er jeg redd....og full av strekkmerker denne gangen...dårlig gjort,- forrige gang fikk jeg ingen, og nå er magen full av stygge striper ( ( Ja, det blir utrolig koselig med høstmørket, tente lys og en liten baby...) Må bare få gjennomført siste par ukene nå da, så er vi der snart!! Tror jeg skal teste kanel-trikset ikveld (en teskje kanel blandet i vann tror jeg det var....)....pluss gå opp og ned trappen noen ganger. Hehe ;o)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2011 I skrivande stund dytter jag in på bixit kex....kanske väldigt bra att jag har hold in i garderoben - haha! Ja det är lov att skratta(!!) Men köpte den på tv shop! tvins.com är väl hemsidan. Köper du en får du med en svart på köpet för 599,- Det är inte dyrt allt. Så går den ner över låren, konstigt nog så har ju de ökat i både storlek och lite annan fasong...haha! så satsar på att detta gör att jag ser läcker ut! ;0) Hm kanel kanske jag ska prova ikväll. Hade en hel vecka förra veckan jag körde allt möjligt. Men nu har jag "hållt upp" ett par dagar..hihi. Kanske börja på det igen för att få igång mogningen. Det gör ju ingenting om bebisen kommer menar jag
Pogoled Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Hehe.. hold-in ja, kanskje jeg og skulle prøvd det.. Egentlig legger jeg ikke på meg over magen, stort sett kun over rumper og lår, men det endrer seg vel kanskje etter gravdiditeten.. Får vurdere hold-in etter hvert.. Jeg har hatt kanel i bringebærbladteen jeg har drukket hver kveld. Det er faktisk ikke så verst.. Å ha kanel i kaldt vann er jo umulig for kanelen blir liggende i vannskorpa.. Så husk å ha det i varmt vann jenter.. og kanel i teen er jo ganske godt:0) Kjenner jeg begynner å gru-glede meg til overtidstimen i morgen, men er redd jeg drar skuffet hjem igjen.. Vil jo helst at de skal sette meg i gang så fort som mulig, men er redd for at de sier at "vi venter til over helgen"... Da kommer ikke jeg til å være enkel å ha med å gjøre... *hmpfr*
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2011 Uff ja - vänta över helgen besked på en onsdag. Det förstår jag är lääääänge till! När ska du dit? Du måste hålla oss uppdaterade!! :0)
Pogoled Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Håper inderlig de ikke sier at vi må vente, nei.. Jeg vet de tar alder og BMI med i betraktningen, og siden jeg er 37 år og har litt høyere BMI enn gjennomsnittet, håper jeg de sier "vi setter i gang nå"!! Jeg skal dit kl. 10, og jeg skal holde dere oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå