Gå til innhold

Gravid og eser ut, blir nok smellfeit...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lovet meg selv å passe på kostholdet og være i bevegelse i svangerskapet, men jeg er så trøtt at jeg har begynt å kjøre til jobb for å få mer søvn på morgenen, har sluttet å gå turer på ettermiddagen fordi jeg prioriterer middagshvil og har totalt mista lysta på sunn mat!

Er nå 12 uker på vei og har gått opp 4 kg allerede. Er i utgangspunktet midt på normalvekt.

Noen som har tips om hvordan man virkelig tar seg selv i nakken og skjerper seg?

Fortsetter under...

Åh, kjenner meg igjen!

De tipsene du får kommer for min del litt i seineste laget. Greide ikke skjerpe meg fordi bekkenløsningen kom i uke 16 for fullt.

En motivasjon for deg kan jo være at jeg 7 mnd etter fødsel fortsatt veier 7 kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid. De kiloene sitter som støpt og tilogmed jeg skjønner at det må harde skyts til for å bli kvitt de.

Lykke til :o)

Bare gjør det ;) Vet, det høres kanskje "frekt" ut. Mange her inne synes jo det er litt frekt når man kommer med fakta. Men joda, jeg mener det, bare gjør det. Etterhvert blir det en vane. Hold fokuset på hva du vil oppnå. Tenk på hvor kjipt det vil være å sitte med mange kilos etter fødsel som du ikke får av igjen, da kommer du til å tenke "At jeg ikke bare gjorde det." Halvtime tur hver dag/kveld - så evt 3 kvarter. Men det er faktisk alt som skal til.

Annonse

Jeg la på meg 20 kg når jeg gikk gravid! Bestemte meg tidlig for at dette ikke var tiden til å tenke på vekt og koste meg virkelig i svangerskapet! Må innrømme at på slutten hadde jeg ikke så mye som kunne minne om ankler lenger:p la på meg overalt!

Når barnet kom ammet jeg. Kuttet ut brus og sjokolade. Spiste heller ikke saus på mat siden ofte er mye fett i saus! Gikk turer meg babyen hver eneste dag, flere timer om dagen!

Når 2,5-3 mndr var gått hadde jeg gått ned 30 kg! Brukte str 36-38 før jeg ble gravid og etter disse mnd var jeg nede i str 34!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...