Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5-6.Begynte med brunlig utflod i går, en anelse mer i dag. I tllegg så har jeg også fått vondt imagen i løpet av morgenen. Skal til lege senere i dag. Er virkelig redd!! Mistet sist gang også, men da i uke 12. Noen som har hatt blødning+ smerter som det har gått bra med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være et tegn på en SA, men ikke nødvendigvis. Om du søker litt på internett står det mange plasser at det er normalt med småblødninger. Jeg selv hadde en SA i januar/februar i uke 6, kjente ingen smerter, men blødde mye.. begynte med litt brunt utflod, og ca etter 4 dager begynte jeg å blø, med leverklumper.. da skjønte jeg det.. Er nå gravid igjen, og fikk styrtblødning i uke 13, da fant de ut at jeg har noe som heter GBS som kan forårsake aborter/for tidlige fødsler ol. Dette er det 30 % av alle kvinner som har, og de tester som regel ikke kvinner for dette trur jeg, bare om det blir komplikasjoner. Du kan jo lese om dette på interenn også, åsså kan du spør legen din om du kan få tatt en sånn prøve. Det behandles i kort tid med antibiotika, da forsvinner den i 1 mnd tid før den kommer tilbake igjen.

Beklager at jeg har litt diffuse svar her, men det er ikke nødvendigvis noe galt.

Masse masse lykke til, krysser fingrene for at dette er bare en liten spotting :)

Skrevet

Takk for svar rosenknopp! Blødningene ble verre så jeg har nok mistet igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...