Gå til innhold

Soverom med walk in closet eller to små soverom??

Anbefalte innlegg

Hva ville du valgt? Et soverom eller to. Hvis vi går før løsningen med to soverom blir de på litt over 7kvm. Alternativet er ett soverom mindre i huset, dvs. 3 istedenfor 4.

Er selv oppvokst med et soverom på ca. 7kvm og overlevde det helt fint...men har jo alltid tenkt at barna mine skulle få større:p

Hva synes dere damer? Kan jo nevne at det er en stor loftstue som blir barna sin i tillegg til stuen nede.

Fortsetter under...

vi har 5 soverom i huset,. bruker kunn 3.. de to siste rommene blir nok innredet til loftstue og konto håper jeg på.

alt avhenger jo av hvor mange unger du skal ha. vi har et soverom til hver av ungene og et til oss. holder lenge.

Vi får vårt første barn sammen nå, og tenker to eller tre barn sammen. Han har en jente fra før, men hun trenger ikke eget soverom her vi bor.

I tilfelle noen synes synd på henne som ikke får sitt eget rom kan jeg informere om at vi har bygd hytte i nærheten av henne hvor hun har sitt eget rom. Det er der vi er når vi har henne.

Så i dag er vi et par med en baby på vei. Om ti år er vi et par med to eller tre barn...

Jeg ville valgt et ekstra soverom så lenge det er stort nok til at det er godkjent. For meg ville det betydd mye mer å ha et rom som eventuelt kunne brukes som gjesterom, kontor eller hobbyrom enn å ha walk in closet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...