Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Vi gjør dette privat, og fikk negativt resultat i dag Kan jeg begynne på nytt med en gang, eller MÅ man vente? Dette forsøket var mislykket, fikk kun et stort egg og da ble det aih i stedet for ivf. Trist dag, vil bare vende snuta fremover..
shalin Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Uff så kjedelig med negativ test:-(((( Så lenge det har vært ferskforsøk så anbefaler de vel å vente en syklus iallefall,sånn at kroppen skal få kommet seg litt etter alle hormoner.
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Så trist med negativ test! Jeg går privat hos Aleris. Fikk kun ut egg ved første forsøk i mai og det ble ikke riktig befruktet så ikke noe innsett. De ville jeg skulle vente to sykluser før nytt forsøk. Startet da på spray i slutten av juli og ruger på 6 dagen nå.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Takker for svar. Hilsen tidligere Happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå