lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jenten min på 4 mnd er blitt skikkelig forkjølet, og jeg får såååå vondt i mammahjertet mitt når hun snorker seg gjennom dagen! Kjøpte saltvannsdråper igår, og det har egentlig ikke hjulpet så altfor mye.. holder på å koke pumpen, så skal prøve morsmelk og se om det hjelper.. har også prøvd å suge det ut med en sånn nesesuger, men det virker som om at det sitter mye dypere.. Hadde ikke flere tips på legekontoret enn det jeg har nevnt, så kanskje dere har noen tips?
ainah Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Vi har akkurat det samme problemet med lille jenta vår.. Hadde prøvd det samme som deg før jeg fikk noen svar på apoteket av en snill dame. Hun anbefalte meg å prøve morsmelk, men hvis det ikke fungerte, så skulle jeg bruke saltvann, vente noen minutter, bruke nesesuger, også saltvann igjen. Dette for at saltvannet skulle løse opp slim "lenger bak", slik at hun fikk svelget det. Og på kvelden anbefalte hun at vi brukte Rhinox 0,1 mg nesedråper, som er nesedråper med litt virkestoff for barn inntil 2 år. Dette har hjulpet oss iallefall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå