Trilletrill Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Hei damer, masse grattis til dere gravide:) Jeg har nettopp kommet hjem fra en himmelsk uke i Egypt og kost meg gløgg i hjel. Fikk mensen der borte men det er en annen historie. Når jeg var der nede gikk det opp et lys for meg. Jeg gikk litt inn i meg selv og oppdaget at jeg har egentlig ingen stress med å bli gravid og at dette med temp og tester og litt blod her og tegn der bare gjorde meg stresset og det å lage baby ble ikke noe koselig. Det skal det jo være! Jeg tror også jeg har hormontrøbbel for jeg spotter hele tiden og skal til Gynekolog imorgen og få sjekket understellet:) Dette gleder jeg meg til for da får jeg iallfall vite hva som foregår der nede. Vi skal fortsette å kose oss med sex når vi har lyst, ikke når vi må. Så får det ta så lang tid det vil, får håpe under 1 år. Å innse dette var veldig deilig for meg og jeg har fått en mye mer avslappet forhold til det hele! Titter innom fra tid til annen og ønsker alle sammen masse lykke til!!!!! Sier ifra når jeg har blitt smelt på tjukken:)! Masse go` klemmer.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Så bra at du har funnet roen da. Jeg sjøl fant ut det for en stund siden at jeg orker ikke stresse med det. Blir gal av å gå å tenke på det hele tida. Så nå har jeg nesten slått meg til ro med at jeg blir gravid hvis det er meningen at jeg skal bli det, når jeg minst venter det. Jeg har endret tankegangen og forventningene mine. Tenker at jeg kan få et lykkelig liv også uten barn og er innstilt på det. Så når jeg da blir gravid blir det kjempe positivt, og hvis jeg ikke blir gravid så blir jeg ikke så skuffa. Jeg vil jo bli mamma, og ønsker meg barn mer enn noe annet, men jeg kan ikke la det ønske ødelegge meg nettopp fordi det blir så altoppslukende. Det er slitsomt. Så nå har jeg roet meg litt ned og tenker som så at det skjer når det skjer. Ferdig med det.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Så bra for deg kjære Jeg har to nydelige gutter fra før så har uansett ikke tid til å tenke på sånt før de er i seng elr før de våkner. Men er koselig og prøve syns jeg, er noe med g-testinga og litt spenning i hverdagen som bare jeg vet alt om liksom. Men joda det begrenser seg hvor mye man kan påvirke dette, så skjer det så skjer det. hehe er sikkert du som blir neste ut, har hørt om flere som driter i det (gir opp) og der sitter spira hihi. stor klem og lykke til!!
Trilletrill Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Takk Snia for fine ord:) Ja enig med dere begge! Jeg har faktisk gått så langt og tenkt at får jeg ingen barn så er jeg dypt takknemlig for min 2 årige snupp som jeg elsker så høyt! Også får det som skje skje. kan jo ikke ødelegge livet mitt og hverdagen min mentalt ved å gå og tenke på å bli gravid hele tiden. Tenker alltid på kvinner for 100 år siden som fikk barn i fleng, de stresset ikke med noe som helst med barn og der gikk det jo helt fint. Ikke hadde de en hel haug med kosttillskudd og ditten og datten å ta å tenke på heller. Om jeg får flere barn eller ei avgjør ikke min kvinnelighet eller menneskeverd!
PeppaPig Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Det er akkurat slik tankegang jeg har denne gangen jeg også. Sist gang så var jeg hekt sjuk etter å bli gravid at det var det eneste jeg tenkte på. Livet mitt dreide seg om å tempe, ta el tester, regne ut når jeg hadde termin om spiren satt akkurat osv osv.. Men denne gangen her så har jeg en innstilling med at det skjer når det skjer. Håper jo selvfølgelig at det skjer kjapt, og at det faktisk sitter en spire der. Men om jeg ikke skulle ende opp med flere barn så er det faktisk helt ok det også :-). En ganske befriende følelse å ha syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå