Gå til innhold

et smilende innlegg :D

Christine*harblittmamma*Casper

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å smiler mens jeg koser litt på magen :D

etter snart 9 laaaange mnd, så er dagen når jeg får se min nydelige prins, snart her <3

dette har vært et svangerskap med en del plager, med mye kvalme, tidlig bekkenløsning, ryggproblemer, tårer og slit..

men nå er det kun 1 uke, 7 dager ogjen til termin, og jeg kan se tilbake på det som har virket som har gått så utrolig tregt, og lure på, hvor i alle dager ble tiden av?? :) jeg har faktisk gått med en liten baby i 9 mnd :o helt uvirkelig at det snart er over..

snart sitter jeg her med en liten unge i armene <3 herregud å jeg gleder meg :D

måtte bare få det ut, for i dag har jeg en utrolig god morgen (lenge siden sist), og forhåpentligvis en like god dag utover :D

lykke til alle dere nydelige gravide kvinner der ute :D snart sitter vi alle som noen stolte og krye mødre :D

ha en super god dag videre :D <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ble så glad når jeg las ditt smilende innlegg:)

Kjenner meg igjen i det du skriver!

Ekstra godt når en får gode dager og ikke minst at terminen nærmer seg, etter et slitsomt/tøft svangerskap..:)

Selv har jeg 1 dag til terminen..

Gleder meg veldig til å møte babyen i magen..

Blir sikkert rart å ikke kjenne spark lenger...

Hærlig å kjenne den lille inni magen...

Synest også at det er så deilig at det regner ute å at her er ca 11-12 grader i dag.. (høres veldig rart ut)

Men så deilig med den klare/friske luften, føler jeg er 1000ganger varmere enn vanlig når jeg er gravid.. Deilig å slippe å svette..hehe..

Masse lykke til til deg også:)

...Og ha en super dag videre..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...