Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 sitter her å smiler mens jeg koser litt på magen etter snart 9 laaaange mnd, så er dagen når jeg får se min nydelige prins, snart her <3 dette har vært et svangerskap med en del plager, med mye kvalme, tidlig bekkenløsning, ryggproblemer, tårer og slit.. men nå er det kun 1 uke, 7 dager ogjen til termin, og jeg kan se tilbake på det som har virket som har gått så utrolig tregt, og lure på, hvor i alle dager ble tiden av?? jeg har faktisk gått med en liten baby i 9 mnd helt uvirkelig at det snart er over.. snart sitter jeg her med en liten unge i armene <3 herregud å jeg gleder meg måtte bare få det ut, for i dag har jeg en utrolig god morgen (lenge siden sist), og forhåpentligvis en like god dag utover lykke til alle dere nydelige gravide kvinner der ute snart sitter vi alle som noen stolte og krye mødre ha en super god dag videre <3 <3
ninairen Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hei! Ble så glad når jeg las ditt smilende innlegg:) Kjenner meg igjen i det du skriver! Ekstra godt når en får gode dager og ikke minst at terminen nærmer seg, etter et slitsomt/tøft svangerskap.. Selv har jeg 1 dag til terminen.. Gleder meg veldig til å møte babyen i magen.. Blir sikkert rart å ikke kjenne spark lenger... Hærlig å kjenne den lille inni magen... Synest også at det er så deilig at det regner ute å at her er ca 11-12 grader i dag.. (høres veldig rart ut) Men så deilig med den klare/friske luften, føler jeg er 1000ganger varmere enn vanlig når jeg er gravid.. Deilig å slippe å svette..hehe.. Masse lykke til til deg også ...Og ha en super dag videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå