Augustgull11 Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jeg som hadde håpet at han skulle komme før termin, det var ihvertfall bare å glemme. Kjenner jeg faktisk er litt lei meg over at det ikke skjer noe!! Hadde håpet som mange andre at lillegutt skulle komme i august slik at vi var sikret bhg plass, men nei. Får bare krysse fingrene for at det skjer noe fort som fy! Skal på kontroll på s.huset i dag, kanskje de har noe klokt å komme med :-) Hvordan er det med dere andre damer som har hatt/nærmer dere termin? Noe forandringer eller tegn på fødsel?
ninairen Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Heihei:) Jeg har 1 dag igjen til termin, men har ikke merka noe forandringer enda..Utenom litt vondt nedover innsiden av låra/bekkenet, tror jeg... Har verken hatt kynnere (noen gang) eller noe annet.. Så blir nok septemberbarn på meg, regner jeg med.. Men tar det igrunn helt med ro.. Har vert masse mer utålmodig for 2-3 uker sider.. Uansett, masse,masse lykke til:) Håper virkelig det skjer noe snart
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Hei å hopp! Her er det også den store termindagen i dag.. men noen forhåpninger om at det skal skje noe er bortkastet.. Som du sier, hadde vært kjempe fint om bhg plass kunne vært sikret, slik at man har en bekymring mindre å tenke på, men nei da.... Skal også på sykehuset på kontroll idag... I går trodde jeg at nå var det noe som skjedde, men var like skuffet da jeg våknet i natt.. Var visst bare kynnere som har blitt litt sterkere, men som nå er helt borte.... Får du noen gode råd på sykehuset må du dele di Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå