miepia30 Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Å hjelpes nå begynner jeg å huske hvordan rier kjennes ut. Fikk plutselig ikke så lyst å føde i dag. Det er jo ikke sikkert jeg skal det, men noe er i allefall på gang. Men har jo blitt lurt før. Men med jevnt sig av slim og blod og endring av smertene fra mest tak foran i magen til nå å rive skikkelig godt i korsrygg også, er jeg litt optimist. Dusje, levere i barnehage og se hva dagen bringer. Dagens plan.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Så spennende Miepia! Håper dette er dagen fo r deg! Høyres jo ut som du er på rett vei sidan du kjenner igjen riesmertene. ;-) Lykke til!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Jippi!!! Heldigen du, må flire litt når du sier du plutselig ikke har lyst å føde
mornr2 Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Du er sååå heldig!! Dette er jo skikkelig spennende!! Masse masse lykke til!! Åhh kjenner j lengter etter å hilse på snuppa i magen!! Blir liksom litt mer virkelig at det snart skal skje, når jeg leser om deg!!
Pogoled Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Spennende miepia!!! Du fant i hvertfall fødeknappen, kanskje du kan si hvor den gjemte seg??? Det er noen av oss som leter etter den;) Lykke til, forresten!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Så spennende:) Gleder meg til videre oppdatering:) Lykke til
miepia30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2011 Tror det ikke før jeg får se det. Ble jo lurt i forigårs etter 5 timer regelmessige rier hvert 5 min. Men blodslim liker vi, hvor ekkelt det nå enn høres ut Hehe.
jobber med saken har klart det Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 He he:) Rart at vi gleder oss til smertehelvete:) men men
miepia30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2011 Dere er så positive! Jeg klarer ikke være så optimistisk. Vel, uansett om det ikke blir fødsel blir det iallefall modning.
Draumaren Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 En artig tråd, hehe. Rart hvordan en går og har nedtelling til en dag, og når den kommer, så er en ikke helt sikker på om en er så klar likevel.. Krysser fingrene for at du ikke blir lurt igjen, og at ventetiden er over for din del.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 hehe lykke til dette fikser du fint ¨ er nå hvertfall mer som skjer der enn hær
knerten09+ knerteline11 Skrevet 30. august 2011 #14 Skrevet 30. august 2011 Ååååh lykke til! Tvi tvi, håper det er 'the real thing' nå da!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 #15 Skrevet 30. august 2011 Hur går det - är du fortfarande här? :0)
miepia30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2011 Ja desverre. Dabbet av. IGJEN! så nå er jeg bare så irritert og har gitt opp hele greia. Rekker ikke barnehage frist uansett så da kan vi godt gå 2 uker til.
miepia30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 30. august 2011 Ja desverre. Dabbet av. IGJEN! så nå er jeg bare så irritert og har gitt opp hele greia. Rekker ikke barnehage frist uansett så da kan vi godt gå 2 uker til.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 #18 Skrevet 30. august 2011 Uff - tycker så synd om dig! Som du måtte genomgå!! För min egendel så är jag sååå spänd på hur detta ska starta. Har maserier varje kväll.. Men inte ett skit sker. Så nu säger jag till mig själv att jag ser daton 2 veckor efter termin, så max i underkant av 4 veckor till. Så kan jag inte bli besviken... Förra gången gick slimproppen...förlåt att jag säger det...men en vecka. En vecka innan de satte igång mig(!!) Så om min slimpropp hade gått nu så hade jag inte hoppat i taket för det gjorde jag sist och ingenting skedde... Men vet att många har det som ett tecken innan deras födsel startar. Har sagt det förr, denna kroppen är omogen som en jungfru...haha även fast jag varit i födsel tidigare!! Och har massa mas med mensmärtor och kynnere - you name it! Önskar dig massa lycka till i alla fall!!!
miepia30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 30. august 2011 ikke synd på meg, det er 2 uker til termin og det er min egen feil at jeg ikke er pessimistisk nok hehe. Jeg lar meg lure gang på gang til å tro at det er noe på gang. Bare fordi storebror kom 2 uker før behøver ikke denne lille å gjøre det. Men nå skal jeg ikke si til noen at jeg tror det er fødsel på gang før jeg lager lyd under riene. Men det gjorde jeg ikke før ved 8 cm sist...... og da blir det travelt å komme seg til sykehuset. Hadde vært fint med vannavgang nå, da er man ikke i tvil, da blir det baby. Hmm, hva skal man finne på. Nå har jeg fått dusjet- luksus man skal nyte nå uten å ha baby med på badet. Sovet lur midt på dagen, herlig. Spist is med god samvittighet, har bare lagt på meg 5 kilo. Kanskje sortere babytøy i str 62 og 68, kommoden er allerede ferdig med tøy i 50 og 56. Og sukk så fantastisk smått det er. Helt utrolig at det kan komme ut en så liten baby at det passer sånt tøy. Man glemmer hvor små de er! I dag Må magen fotograferes. Storebror ble fotografert ukentlig men denne babyen stakkars kommer bare ut nesten uten at vi har rukket å skjønne at vi skal bli en til i familien. Har ingen bilder av magen!
Gloria ** Skrevet 30. august 2011 #20 Skrevet 30. august 2011 Krysser fingrene for at det tar seg opp igjen, miepia! Du er uansett ikke lagt unna målet Snart ligger du der med bebisen i armene og HAR GJORT DET. Lykke til og ha en kjempefin dag uansett
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 30. august 2011 #21 Skrevet 30. august 2011 Jag måste ta bilde av stora syster OCH magen - det har inte jag gjort och poff så är det försent! :0) Var på shopping igår så uffa mig så slitsamt måste plocka ut av påsarna...hihi... det är så stas. Måste bara samla lite energi för jäklar vad aktiv jag var igår..det har alltid effekt dagen efter.. :0) Vi får följa varandra har ju termin så och si likt - spännande! Så tänker vi - MAX 4 veckor kvar! <3
jobber med saken har klart det Skrevet 30. august 2011 #22 Skrevet 30. august 2011 Du får trøste deg med at magen din holder på å gjøre seg klar:) Lykke til:)
mornr2 Skrevet 30. august 2011 #23 Skrevet 30. august 2011 ;-) skjønner jo at du blir skuffet, men jeg tror ikke du trenger å vente så veldig mye mer!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå