Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Min gutt er 7,5 mnd og veier nå 9500g og er 70 cm. En generell stor gutt. Han har fått 8 tenner (første to kom når han var 4 mnd) og krabber som bare det. Han sitter selv og reiste seg ved stuebordet når han var 6 mnd gammel. Hvordan ligger deres ann med vekst,lengde og motorikk??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hei Tulla vår er akkurat 7 mnd. Veier 7500g og er 65 cm. Ingen tenner, veldig aktiv, men ingen antydning til å sitte eller reise seg opp, krabbe ol..
Galskapens overhode Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 han blir straks 8 mndr.. Han er nok rundt 9400 g og 73 cm.. Her har det ikke kommet en enseste tann, man han er blid dagen lang. Han begynte å ake på magen for 1 uke siden og står ofte og gynger i krypestilling nå, så plutselig løsner det ( vi har i hvertfall satt opp trappegrind) Han sitter ikke, men har lært seg å klappe, og vise hvor stor han er. Han er supersosial med andre barn i alle aldre, og får alle til å le.
El1 Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Sønnen min er 8 mnd denne uka, 72 cm og 9600 g, har 4 tenner. Krabber og ruller rundt over alt, så nå må vi barnesikre! Ledninger og trappa er jo kjempespennende. Sitter, også er han flink til å spise brødbiter selv.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Jenta mi er litt over 7 måneder og er 7600g og 74 cm. Hun er veldig aktiv og blitt veldig flink til å krabbe. Hun kan sitte selv, men reiser seg ikke opp selv enda. Hun har fått to tenner og jeg mistenker at det ny tann på vei nå. :-)
Flaggermusa Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Vi skal på 8 mnd kontroll om en uke, så kan svare da Men på 6 mnd kontroll var han 7,6 kg og 68 cm. Han fikk sin første tann i dag!! Kan rulle begge veier og overalt, sitter nesten selv, men er ikke helt stø. Kommer seg opp på knærna av og til, men har ikke helt skjønt hva skal skal gjøre videre
Jenny251210 Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Snuppa her var 11 kg ved 7 mnd hun...og 71 cm tror jeg. Stor jente.
Junifrue Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Jenta mi er 7,5 mnd, og vi var på 6mnd kontroll i dag... Hun er 71 cm og 7310 g, lang og slank:) Første tannen har ligget og lurt i overflaten i en måned nå, men den er ikke mer enn et riskorn ennå. Hun kan såvidt sitte selv, men er ganske så ustø, ruller rundt begge veier og roterer rundt sin egen akse, men viser ingen tegn til å ville hverken flytte seg forover, bakover eller reise seg opp i krabbestilling. Men hun er oppvakt da, klapper søte og allting:) På kontrollen i dag var hvertfall både helsesøster og legen godt fornøyd med utviklingen hennes, så da er jeg fornøyd også
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 gutt, 7 mnd. 10 kg og 73,5cm. Ruller begge veier men det er også alt. Nyter det egentlig mens han ligger stille, for tror ikke han blir like enkel som storesøster var. Han er superblid hele dagen. To tenner nede, spiser to måltider grøt, middag og frukt. Øver på skiver. MME
Gutt 08 Jente11 Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Jenta mi er 7,5mnd, veier 8990g og er 71cm. Hun har ingen tenner enda, så brødskivespisinga går litt trått foreløpig... Hun ruller og kryper, er oppe i krabbestilling og har nettopp begynt å reise seg opp etter ting. Mest på knærne foreløpig da. Hun er så godt som alltid blid, plystrer! og øver seg på pinsettgrepet. Ingen klapping, vinking eller vise hvor stor hun er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå