Denisel Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Finns det noen nybakte mødre i dette området, som Vil trille litt?
Fantu Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Heisann! Jeg bor på Bogerud og kunne veldig godt tenkt meg å vært med på en trilletur rundt f.eks. østensjøvannet! Sønnen min ble født i midten av mai og er et lite sjarmtroll Ser at du har satt opp et DIB treff i morgen, skulle gjerne vært med men kan ikke... Hva sier du om en tur til uka?
Kinamitt Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Jeg bor ikke akkurat i bydelen, men pleier allikevel å gå tur rundt Østensjøvannet. Hva med en tur fredag klokken tolv?
Fantu Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Det høres kjempe koselig ut! Skal vi møtes på parkeringsplassen kanskje? Jeg har en grå emmaljunga vogn og heter susanne.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Jepp, da sees vi på parkeringsplassen klokken tolv. Jeg har svart bil, svart TFK vogn og mørkt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå