81-Mamma<3<3 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Min forrige fødsel var i 2009, mener jeg fikk låne slik blå sykehusskjorte og nettingtruser. Og tror det var håndkler på hotellet?? Tror også det var fri tilgang på både bind og bleier. Babyen fikk vist låne noen klær og tepper. Har hørt rykter om at det er endret endel på dette, noen som vet??
Skrømti Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Huff, jeg håper da man stadig får låne håndklær, og at man får bind og bleier! Men , jeg vet at man må ha med seg nettingstruser selv, om man ønsker å bruke de. Det er slutt på at man får de på sykehuset. Trusene kan kjøpes på apoteket. Jeg har iallefall tenkt å løpe å kjøpe, for de er jo kjempegode! Når venter du? Jeg har termin i begynnelsen av november,( og skal altså føde på SUS.)
littlemisstrouble Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Min jordmor sa i alle fall at det er slutt på nettingtrusene, da sykehuset prøver å spare penger... Men de andre tingene tror jeg fortsatt de har. håper i alle fall det =) Hadde termin på søndag, så det finner jeg forhåpentligvis snart ut
Maybeline Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Jeg arbeider på sus - det er kun nettingtruser vi ikke har lenger på hotellet. Du får blå skjorter, bind - både store og små, kremer for såre bryster, alt du trenger til babyen - dvs bleier, vaskekluter, tepper, gulpefiller og små skjorter/bodyer. Det er selve hotellet som holder håndklær - så det er bare å snakke med di i resepsjonen /stuepikene om å få fler. Men de blir skiftet ut hver morgen. Nettingtruser selger de også på apoteket på sykehuset - som er rett rundt resepsjonen. Så du har tilgang på det meste du måtte trenge.
bebebe Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Jeg skal også føde på sykehuset i Stavanger. har termin 20 september men slimproppen gikk i går.. Jeg har nok pakket for mye men det gjør da ingenting
Gloria ** Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Jeg skal også føde på SUS, har termin 7. september. Visste ingenting om dette med nettingtruser, så takk for godt innspill! Skal kjøpe dette på forhånd. Men jeg har pakket ned en av boxerene til samboer, vet ikke hvorfor egentlig, tror han får latterkrampe hvis han ser meg i i bleier i hans truser......Bwahahahaa.
81-Mamma<3<3 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2011 Tusen takk for flotte svar! Får skaffe meg en pk med nettingtruser da! De var kjekke de første dagene! Jeg har termin 1 okt. Men satser på september barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå