Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Mini her fikk sin første tann for litt over en mnd. siden, og på fjorten dager kom det tre til:) Merket ikke så mye til dette, han var vel litt mer sutrete og litt mer trøtt kanskje..... Men nå i litt over en uke har han bæsjet alt mellom 4-6 ganger i løpet av en dag!!!! Den er alt fra mørk, litt grønn, litt tynn noen ganger, litt slimete..... Også er han mer sår enn vanlig, har aldri trengt og smøre han før nå. Hvor lenge holder denne hyppige bæsjingen på da???????
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jeg vet ikke hvor lenge det holder på,men tenkte bare å si at akkurat slik er det for tvillingene mine nå også..Og begge har akkurat fått to tenner
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Noen som har litt mer erfaring på dette enn meg.....synes liksom han har holdt på så lenge med denne hyppige bæsjingen, over to uker.... Takknemlig for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå