Nikkamoren Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Noen som har og som er gått lei så kjøper jeg gjerne! Send meg en pm isåfall
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hvorfor kjøper du dem ikke bare i butikker? De fåes jo kjøpt overalt; på dagligvarer, på europris, i bokbutikker, og sånne butikker som selger filmer og cdr og sånn!
Nikkamoren Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Siden ikke du forstår anonym så skal jeg forklare for deg. Det er nemlig sånn at noen av oss må snu på hver krone og kjøper en del ting brukt. Gjenbruk er heller ingen uting!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Uff, stakkars dere, syns virkelig synd på dere
Nikkamoren Skrevet 30. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2011 Spar deg ironien din anonym. Det er ikke synd i meg eller mitt barn fordi jeg må kjøpe en del brukt. Lite hyggelig å svare på innlegg for å være frekk. Dette skal være et kjekt forum.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Det var absolutt ikke ironi, jeg syns oppriktig synd på dere! Om du ikke har råd til en drømmehagen film til en lusen hundrelapp (kanskje ikke så "mye" engang..) , er dere virkelig dårlig stilt. Det er nesten så jeg har lyst å gi deg en av våre filmer!
2 Mini oss Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Hvis du går inn på http://nrksuper.no/super/tv/, så kan du se drømmehagen episoder, og mye annet morro for de små
Nikkamoren Skrevet 31. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2011 Takk for tips mini oss, men de har fjernet episodene. Og du anonym, jeg må vende på kronene men hever meg langt over sånne som deg. Nå gidder jeg ikke gå inn på dette innlegget igjen. Har skaffet meg filmer for lenge siden nå.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Oho...ser jeg kommenterte på feil innlegg jeg trodde de ufine kommentarene var på småtroll 2-3 ikke dette Men håper igjen du finner noen som vil gi bort sine
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 Det du kan gjøre er å laste ned å brenne ut dvder. Platene koster slikk å ingenting så utgiften pr film blir minimalt
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #11 Skrevet 2. september 2011 Har du canal digital så kan du ta de opp, dette gjør jeg. Om ikke, så spør en veninne eller kompis som har "on demand" på sin canal digital dekoder om å ta de opp og fikse de på en dvd.
MillaCamilla Skrevet 2. september 2011 #13 Skrevet 2. september 2011 Dette er litt på siden, men hvorfor i all verden har NRK fjernet Drømmehagen på nett-tv? Det er jo livredderen vår....hehe. Hadde pc på reperasjon i 5 dager og vips er Drømmehagen borte, merkelig. Til deg Lucy: det er en del Drømmehagen-klipp på YouTube. Jeg kan dessverre ikke selge våre 2, da blir poden litt furten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå