pregnito Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei alle sammen. Må bare få ut litt.. I går kveld fikk jeg modningsakupunktur og så tøyet jordmor mormunn min. Den var på 3 cm. Fra jeg lå med nålene til nå har jeg hatt vondt.. det gir seg heller ikke..sterke mensensmerter og ryggsmerte som kommer med veldig småe mellomrom.. Har ikke sovet noe i natt og ikke på dagen heller pga smertene.. Føles ut som jeg er syk.. helt sykt sliten i kroppen. Håper på søvn i natt! Skikkelig ubehagelig det her..
Lillegull2011 Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Kjenner meg godt igjen i mensen/ryggsmertene dine.. Fikk også dette etter modningsakupunktur, men prøver å tenke at det går den riktige veien mot fødsel. Ble sjekket idag og hadde 1/2 cm åpning, prøver å bite tennene sammen og se fremover, selvom det virker som en evighet til prinsen kommer. Håper du får sove bedre i natt og at du snart føder
pregnito Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Takk. Har enda vondt.. Jordmoren min tror det kan være den passive fasen frem mot fødsel.. Og det kan jo vare.. Helt sykt å bare ligge å vente til at det skal bli vondere.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Eg var også til modningsakupunktur igår, men eg har ikkje merka noke forskjell, verken bra eller dårlig. Litt skuffa faktisk! Er ikkje meir enn 36 veker da, så det er ein del nåler som ho ikkje ville sette før veke 38. Kanskje dei er meir effektive. Du er jo et steg nærmare om du er komen i den passive fasen, plutselig er du der. :-)
Knotten & lille persille Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Et lite tips ifht modningsakupunktur. Jeg går også til det og har vært plaget med kynnere hele svangerskapet. Hun setter nåler slik at de uvirksomme kynnerene blir luket bort. Dette har faktisk hjulpet veldig! Nå har ikke jeg fått sjekket noe modning enda, men formen er upåklagelig bedre. har jo sammentrekninger etter behandling, men avstanden er større enn i starten. Er 38+3 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå