Gå til innhold

Halleluja og kryss i taket!! Mannen brettet klær i dag!

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra personalmøtet i kveld var klærne ferdigbretta, og gjett at jeg ble glad! Jeg gruet meg til å komme hjem til en enorm kleshaug, også var den borte. Trur jeg elsker han ti ganger høyere idag!

Hva har deres menn gjort idag?

Fortsetter under...

Hæ? Seriøst? Kryss i taket fordi han bretter klær, den skjønte jeg ikke?

I dag har mannen min:

Hentet junior i bhg

Handlet på butikken

Laget middag

Ryddet kjøkkenet, satt på oppvaskmaskina og vasket opp

Badet og lagt junior

Nå er han på kino

Mannen min gjør også veldig mye i huset, men akkurat det å brette klær gjør han nesten aldri. Og hvis han for en gangs skyld bretter klær, så gjør han ikke noe mer enn akkurat det. Bretter alle klærne og putter alle helt uten system ned i en balje og lar det ligge der... Da ender jeg opp med å gjøre nesten hele jobben likevel fordi jeg må løfte opp et og et plagg for å se hva det er og hvem som eier det når jeg skal rydde ting på plass. og da kan jeg nesten like gjerne gjøre hele jobben selv, så kan han heller gjøre noe annet:-) Men han lager ofte mat, står opp med barna, henter/leverer i barnehagen, rydder, vasker, klipper gress osv osv, så totalt bruker vi like mye tid i hus/hage...

Akkurat i dag har han levert og hentet i barnehagen, handlet, laget middag, underholdt barna frem til jeg kom hjem omtrent når de var klare til å spise kveldsmat. Han la yngste mens jeg la eldste og så har han jobbet hjemmefra i kveld noen timer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...