Gå til innhold

Oj oj oj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt nå. Herregud.. Det betyr at jeg ble gravid tre fire dager etter vi bestemte å prøve på nr to. Pulinga skjedde samme dag somvi bestemte oss. Jeg visste jeg var gravid egentlig, men nå ble det virkelig. Mannen min er bortreist hele uka. Dessuten sa han sist vi hadde sex "nå er det rett før du får mensen, så nå er det trygt". Han tuller mye, så stikker bok ikke så dypt. Men med en toåring som tuller med søvn og som er i en grinete periode, så ser det jo ikke så lyst ut med søvn på noen år :P. Og føde orker jeg jo ikke. Og barseltida, fy faan.. Gruer meg allerede til å amme. Men det jeg er opptatt av er likevel: bare jeg kan være i uke 12 snart, så det er tryggere! Og inni magen har jeg en hemmelighet som kanskje skal bli noe like herlig og morsomt som den rakkeren som endelig har sovnet.. HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnise! Gratulerer! AKKURAT slik føler jeg det også, men frøet her var IKKE planlagt enda! Min lille mini på 15 mnd styrer også om natta, og jeg har en mann som arbeider borte annenhver uke, å herreguud så sliten jeg skal bli, på slutten av graviditeten og med ny bebis og vilter (nesten) 2- åring i hus!!

Snart er uke 12 der, og før det uke 8, allerede da er alt tryggere. Lykke til til oss begge! Det blir lite søvn, men kjekt med to tette, gledene veier opp :)

Skrevet

Takk for svar! Det er så rart og sitte å være gravid! Forrige gang ble graviditeten litt ødelagt av at jeg "plutselig" måtte søke på ny jobb og begynte der da jeg var fem måneder på vei. Hadde jeg ikke fått jobb, hadde jeg ikke hatt krav på foreldrepenger. Gjenstår bare å kvinne meg opp til å fortelle den slitne, snart tobarnsfaren :)

Skrevet

Deilig å slippe å tenke på jobb denne gangen da! :) Jeg skrev bare en sms til mannen min om at "Du bør kjøpe en andel til i barnehagen" hahaha :P

Skrevet

He he, jeg kan jo si han bør sove ekstra mye denne uka som han er borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...