Gå til innhold

Er ikke dette en smule merkelig og overdrevent?

Anbefalte innlegg

Jeg har barn selv, og har vært singel en stund etter bruddet. I vinter ble jeg kjent med en fyr (kjente ham egentlig fra før, men da hadde han samboer og vi traff hverandre og sa "hei" på fotballtreningene og foreldremøter). Så ble han singel etter at samboeren stakk av med elskeren sin. Etter det begynte han å flørte med meg på facebook, komme over for å drikke te og prate, og slik holdt vi på i 3-4 måneder. Ingen klem, kyss, kroppslig flørting eller lignende. Jeg synes det gikk utrolig tregt, og det var irriterende da han hele tiden fortalte hvor fantastisk eksen hans var (hun var blant annet bedre enn meg å lage mat ifølge ham). Samtidig s¨å ringte eksen ham nesten hver gang han var på besøk her, og han pratet med henne i opptil 20 minutter mens han satt i min sofa ved siden av meg.

Så etterhvert gikk det sakte men sikkert fremover, og vi klinte litt i sofaen en kveld. Neste kveld kom han igjen på besøk, og så ringte eksen hans og han prata med henne igjen. Navnet mitt ble nevnt i denne samtalen, og han sa etter han var ferdig å prate med henne at hun lurte på hvor langt vår dating var kommet, og hvor seriøst det ble, siden hun allerede (!) informerte barna om at vi datet litt.

Needless to say, jeg kutta fyren ut med en gang. Er det bare jeg som synes at det er rart han informerer eksen om hvem han dater, hva han gjør og så videre når vi kun kysset en kveld og ikke var kjærester eller noe i nærheten? Og at eksen får full rapport av alt han gjør???? Eller er det vanlig? Eksen er fortsatt sammen med elskeren, og de skal flytte sammen, så det er ikke snakk om at hun vil ha denne mannen tilbake.

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...