Gå til innhold

Er i ule 6 og KJENNER at jeg er gravid, kjenner det i magen altså - at der er noe.. Er det vanlig så tidlig da?

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner altså at jeg er gravid, - og er bare 6 uker på vei, er vel kanskje livmoren jeg kjenner? Forrige gang kjente jeg ingen ting så tidlig, ikke snakk om. Og om noen hadde sagt til meg at de gjorde det så hadde jeg ment de tuller.. Flere som kjenner noe så tidlig?

Fortsetter under...

Det er antagelig luftbobler du kjenner:-) bebisen er ikke mer enn noen millimeter enda så er ikke bebisen du kjenner;-)

Fnise - Ja, bebisen så jeg i forrige uke, og jeg har vært gravid tidligere, så jeg vet at den bare er ei ert altså.. Men livmoren er vel på str med en tennisball, så det kan vel være den? Hehe, jeg insinuerer ikke at det sparker noe heller ;P

Jeg skjønner hva du mener! Har ikke vært gravid før, men merker at det presser litt på nederst i magen - og er en følelse jeg ikke har hatt før. Da jeg tok test viste det seg at jeg VAR gravid. HURRA!! Jeg er ca 5 uker på vei.

Men jeg leste om at det kan være livmoren som begynner å utvide seg litt, og dermed presser på andre ting slik at det føles litt ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...