Gå til innhold

Er det noen flere som må ned i vekt og ta Pergotime?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på sykehuset den 25/8. Har prövd i over 10 mnd. uten hell. Gleden var at gubben har noe aktive karer så hos han er det ikke noe pronlem. Men hos meg var det litt verre, men ikke dårlig. Jeg produsere forsatt egg, men klart alderen virker inn på kvaliteten (38 år). Og så er jeg noe overvektig, må ned 10- 15 kilo (anbefalt på det sterkeste) og skal begynne på Pergotime.

Så fra mandag av er det Allévo her i huset, samt step og zumba 2 ganger i uken, gå til jobben og SLUTTE Å SPISE SNOP OG DRIKKE COLA!!!!

Må si det at jeg har to barn fra et tidligere forhold (12- 15 år). Så jeg er ikke barnlös, men han er. Så derfor önsker vi oss så sårt et lite gull sammen.

Er det flere der ute som er i samme situasjon, kanskje vi skal stötte hverandre!?!?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde prøvd i over to år før vi søkte om hjelp. ( er nå 35 år) Fikk da pergo og gikk et par runder på det. Da jeg ikke fikk EL, så ble jeg anbefalt å redusere vekta. Fikk en resept med metmorfin som skal hjelpe med å bryte ned sukkeret i kroppen + skal ha positiv effekt på manglende eggløsning. 17 kilo rant av på få måneder....men jeg ble fremdeles ikke gravid :o(

Ble sent på utredning for prøverør...og skulle ha begynt prossessen i jan 2012 om jeg da ikke ble gravid i år.

Hadde i mellomtiden fått mer og mer regelmessig syklus etter vekttapet, og plutselig i april så satt den pinadø av seg selv...ingen pergo men metmorfin....i mitt tilfelle så var dette mirakelmiddelet som skulle til:o)

(Og at jeg kutta ut cola, pasta og snop i noen måneder....klarte ikke å slutte med poteter da;o) men det ordna seg lell...he he)

Ønsker deg lykke til!!!!

Skrevet

Jipp!!! Kvitt 3 kg allerede, mangler bare 7 til. Så er det første målet med vekta nådd. Skal begynne på Pergotime imorgen, sitter her med "skrekkblandetfryd"!!!!!

Skrevet

Wow, det gikk fort gitt:o) Du er kjempeflink!!! Lykke til med pergo, spennende!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...