Gå til innhold

Hva gjør dere med intimbarberingen, jenter? ;)

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er ikke en diskusjon for/mot shaving nedentil, dette er for oss som gjør det og liker det. Så da slipper vi å diskutere hvorvidt man skal shave seg eller ikke :)

Jeg har i det siste virkelig begynt å få struttemage. Den har skutt rett ut, altså! Og igår skulle jeg freshe meg opp litt nedentil med høvelen, og det var ikke bare-bare! Jeg så INGENTING! Så hva gjør dere med shavingen nedentil nå som magen er i veien? Det er litt risky å shave i blinde, og jeg tror ikke jeg tør å la min mann gjøre det. Vil jo ikke bli skamfert...

Fortsetter under...

What!? Er det lov å fortsette med voksing? Jeg har lest at man ikke burde gjøre det? Jeg liker ikke shaving, men voks er bra!

Er det lov altså??

Da skal jeg jammen bestille time! Jeg blir litt småsprø av at bikinilinja vokser vilt altså!

Annonse

Jeg har faktisk aldri prøvd å vokse nedentil. Har en epilator jeg tar leggene med, men utover det har jeg kun brukt høvel. Kanskje jeg skulle latt det gro og så prøve en voksing! Er det ikke sykt vondt? Sikkert ikke vondere enn en fødsel uansett, når jeg tenker meg om......

Jeg shaver selv om jeg må shave i blinde. Forrige gang ga jeg opp i en periode og tenkte at jeg fikk vente til etter fødsel. Syntes jeg var konstant klam og endte med soppinfeksjon, så da var det rett tilbake til høvelen selv om jeg så ut som en hval.

Hei jenter :))

det går så fint å barbere seg hvis du har et speil mot deg, da ser du godt hvor du skal barbere mest :PPP

jeg har oxo fått stor mage, og ser ingenting, men jg setter et speil mot meg,,, d går helt fint d :)) prøv!!

Så lurt med speil :):) Strevde igår med å se, og jeg er bare 20 uker på vei :) Jeg epilerer da, hele underlivet. Var skrekkelig vondt de første gangene, men nå går det veldig greit (det er ikke smertefritt da, men ikke fryktelig vondt heller ;)) Har så mørk hårvekst, og det vokser så raskt at barbering har aldri vært det store for meg. Deilig å slippe å tenke så mye på det, da det går lengre tid mellom hver gang jeg må fram med epilatoren.

Når det begynte å bli umulig i forrige svangerskap var det mannen som tok seg av det ;) Og regner med at det samme skjer denne gang også! =) Var ikke noe problem at han gjorde det - litt nervøs og fnisete først, men ble alltid en gøyal tid sammen - barbert ble det også :D tihi.

Ser ikke noe lenger jeg heller, og er 20 uker jeg og ;) Har alltid shavet, men har nå i graviditeten plutselig fått en periode hvor det blir mye barberingsutslett, og det er jo både ubehagelig, også ser det ikke særlig pent ut... Voksing tør jeg rett og slett ikke, hehe, men jeg har nå en periode brukt Veet hårfjerningskrem, som jeg tar på før jeg skal dusje (må bruke speil nå, så jeg ser at jeg får kremen hele veien der jeg skal ;)). Så lar jeg det virke den tiden det skal, også går jeg i dusjen. Er ikke alltid kremen får med seg alt den skal, så da bruker jeg høvel på resten. Funker supert, og jeg slipper stygge og ubehagelige nupper ;)

Annonse

HAHA! kom akkurat ut fra dusjen, og prøvde å shave meg. Her har magen skutt ut i det siste så jeg så ingenting, men brukte goood tid så gikk det høvelig greit :P

Har selv tenkt på voksing, men gubben ville heller gjøre det enn at jeg skulle bruke penger på noe han vil gjøre :P

Jeg bruker Intuition høvel. Der bladet et omgitt av en barberkrem, dermed unngår man å kutte seg. Vet jo man får det til venus høvelen nå også, men aldri prøvd denne. Da bare føler jeg meg frem mens jeg barberer :)

Fungerte kjempe fint sist, barberte da helt frem til fødsel. Så går for den denne gangen også.

Jeg bruker faktisk veet hårfjerningskrem. Bare vær nøye med å ikke få det andre steder enn der det er hår for da kan det fort svi en smule (eller fem)...

Tips 2: Sett deg på huk over et speil.Kommer ann på hvor stor magen er men det kan funke hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...