blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 har mensmurringer så det holder...håper ikke det er ett dårlig tegn. vondt i ryggen og stikking i puppene! noen andre? ikke kvalm eller noe
Lillesøster april 2012<3 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Jeg har det akuratt som deg.. Kjenner "mens-smerter" murringer hver dag, flere ganger om dagen.. Noen dager nesten konstant.. Og hadde kjempeømme pupper i begynnelsen, men nå er de litt småømem og småstikekr.. Ikke vært kvalm i dete heletatt, untatt i dag faktisk! da fikk jeg det pluttselig litt :s Men dette skal være veldig normalt, så roer meg med det "Menssmerter" murringer er jo egentlig et helt vanlig gravidtegn det også.. men jeg skal til tidlig UL. i morgen og kommer likevell til å nevne det til gyn. for å høre hva han sier.. Da jeg synes jeg har hatt det så ofte denne gangen i forhold til tidligere, og hatt mer smerter denne graviditeten. Men igjen, hvert svangerskap er somregel forskjellig.. Jeg fikk beskjed av gyn. jeg var til på fredag, at så lenge smertene ikke er utholdelige så er det ikke noe som skal tyde på at det er noe galt!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2011 det er fælt å si men jeg liker at dere også har det heeh betyr at det ikke er noe galt! var litt hysterisk sist svangerskap også er så redd for at noe galt ska skje.....men da fikk e roa me litt
MammaMø med to små Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Tror nestem samtlige her inne har/har hatt det ;-) Er veldig veldig normalt og som regel et veldig godt tegn på graviditet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå