Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkelig utålmodig på å få denne kidden ut, og har fremdeles 2,5 uker til termin. Hvordan skal dette gå.. Fødte 3 uker før termin sist, hadde håpet (og håper fremdeles) at det vil skje på "riktig" side av termin denne gangen også. Har hatt kynnere i ett sett i hele dag, knapt pause mellom de. I og med at det var slik det var før vannet gikk sist, håper jeg med hele meg at det er greia nå også..

Hvordan klarer dere å dempe utålmodigheten? Hvis dere klarer det da, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en god posjon fødeskrekk ;o) hehe, neida. Ikke så ille. Har i grunn sett frem til fødselen hele svangerskapet, men nå begynner realiteten å synke litt mer inn og jeg med diverse mens smerter og lignende så begynner jeg jo å huske hvordan det var forrige gang.......

Trøster meg og med at dette er siste gangen jeg går med mage så må prøve å nyte den begrensede tida som er igjen.

Også har jeg hatt diverse prosjekter som jeg må gjøre ferdig før babyen kommer, eks strikke ett babyteppe som jeg kun er halvveis på ( det skal være med på sykehuset), strikke babysokker som også skal med på sykehuset. Oppdatere fotoalbum slik at jeg er klar for alle bildene som kommer om noen uker.

Men nå gikk jeg over termin forrige gang så sånn sett har jeg lite håp og forventinger om tidligere fødsel. Skjønner veldig godt at du mentalt er på det kartet at det skal skje nå siden du fikk tidligere forrige gang.

Blir spennende å se da ;o) Lykke til!

Skrevet

Hehe! kjenner meg såå igjen,fikk og førstemann 3uker for, har nå 2dager igjen og føler meg laangt på overtid!! Rart men den utålmodigheten jeg hadde for ett par uker siden,den bare forsvant for et par dager siden;) nå blåser jeg en laang en i at jeg våkner uten at noe har skjedd iløpa natta.. er det ikke rart,hvordan man plutselig "gir opp".. hehe,håper såklart det skjer noe inatt da, er jo klar. bare orker ikke håpe så mye lenger:)

Skrevet

Kjente meg igjen jeg også..hehe. Fødte 2,5 uker før termin forrige gang. Har nå 3,5 uke igjen, og "forventer" på en måte at det skal skje noe snart. Rart hvordan man stiller seg inn:) Har allerede vært utålmodig i noen uker nå..Skal til jm på torsdag, spennende om hodet har festet seg denne gangen, og hun ligger langt nede. Kjennes hvertfall sånn ut. Har også mye kynnere, murringer og nedpress om kveldene. Spennende uker fremover:)

Skrevet

Vi er litt usikre på om det er siste gang for vår del, eller om vi skal gå for nummer 3 også om noen år. Har vært et ganske tøft svangerskap denne gangen, men siste innspurt har vært fin. :)

Skal si du er flink til å få laget ting! Jeg strikket og sydde en del til førstemann,men har ikke vært så flink denne gangen.. Kanskje jeg skulle gå i gang med et prosjekt, det vil jo hvertfall være å fylle tiden med noe gøy og nyttig.

Lykke til til deg også 06+sept.pie=Høygravid :)

Skrevet

Haha, godt å se at det ikke bare er meg som måler meg etter sist gang.. Men er jo grusomt dumt av oss å tenke at vi skal føde før tiden, for ventetiden kan jo bli forferdelig lang hvis vi da går over.. :P

Høres deilig ut å ha slått seg litt til ro med at h*n kommer når h*n kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...