Gå til innhold

Noen som vil/kan se når jeg blir gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboern har nesten akkurat bestemt oss for å få barn, så er veldig ny :P Noen som kan se om spiren sitter fort eller om jeg må vente lenge før jeg blir gravid? Blir veldig glad for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får en voldsom vår følelse på deg, men er ikke sikker på om du er gravid til våren eller føder da, føler vell mest på en voldssom glede over å ha blitt gravid og mye lykke rundt deg. Seter mye kjærlighet mellom dere og dere vil få en fin fremtid sammen. Føler også en liten hund, har du det eller skal dere ha en? Liten svart hund.. Hm, ble mye her men strømmet til meg

Skrevet

Oi, så spennende. Har en liten følelse på at det kanskje kan ha klaffet denne gangen, og da vil jeg har termin midten/slutten av mai. Men vet foreløbig ikke, bare en følelse jeg har, litt tidlig og teste ennå, venter mens neste uke. Får håpe den ikke dukker opp da :) Vil i hvertfall bli enormt glad den dagen jeg finner det ut. Veldig ønsket! :)

Moro at du så en svart liten hund. Vi har to stk, en stor malamute/schæfer blanding og en liten border collie, han er liten og svart! :) Tusen hjertlig takk for svar!

Skrevet

Jeg ser noe nå i september, vet ikke om du finner ut at du er gravid eller om det er noe annet hmmm. Får ikke opp noe på vårparten helt klart , men det kan jeg komme tilbake til, for jeg savner den følelsen av sommerfugler i magen når jeg ser på graviditet på deg. Kan være at om du ikke er det nå så vil du bli skuffet og at det kan ta litt tid og det vil gå inn på deg mer enn du egentlig hadde trodd og du kan bli litt for fokusert på å bli gravid... Jeg klarer ikke å sette helt fingeren på det, men skal se litt senere :-)

Krysser fingre for deg og at det har klaffet denne PP :-)

Skrevet

Dette kan høres ut som meg ja. At jeg fort kanskje kan bli veldig skuffet og la det gå inn på meg og styre tankene mine litt for mye. Får nesten håpe jeg klarer og slappe litt av og la det gå sin gang, om det ikke sitter noe spire nå. Men det er jaggu ikke enkelt ;) Men tusen takk for svar.

Noen andre som kanskje ser en graviditet på meg? Evt når? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...