Gå til innhold

Lave/korte menn= usexy?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det flere der ute som syntes det er litt usexy med lave menn? Med lav tenker jeg på menn under 175cm hvertfall . Jeg har aldri klart å bli tent av en mann som er så lav. Jeg syntes på en måte det ikke er så manndig. Jeg føler de er mindre "mann" for å si det slik. Jeg tenker at hvis det hadde skjedd noe hadde jeg ikke følt meg like trygg med en så liten mann, kontra en mann på 190cm.

Det kan kanskje ha noe med at jeg er 177cm selv.. Ikke vet jeg. Men sexy er de hvertfall ikke, disse små mannfolka (heller mer gutter syntes jeg)....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143522152-lavekorte-menn-usexy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mja ;) En høy mann er mer maskulint ja! Nå har jeg vært med flere lave gutter og alle er like mye mann :D Men så er bare jeg 160 da, så har alltid vært den laveste uansett. Min nye flørt er ikke såå mye høyere enn meg, kanskje ti cm.. Og ja, jeg tenner på han:D

Annonse

Jeg var ikke trygg sammen med en på over 190, for han slo og drev med psykisk mishandling.

Jeg har bare vært trygg med lavere menn. Min kjære er litt over 180, og trygg som et fjell ;)

Min kjære er vel ikke det en vil si er sexy, men han er det for meg, og tenner meg så til de grader :) Og han er en god mann. Endelig har jeg funnet en god mann :)

Ja!

Helt enig med deg HI

Jeg har alltid likt best menn som er høye og gjerne med store hender,breiskuldra etc...takler ikke pingler eller tynne små mannfolk! huff..værste sort....

Er selv helt normal høy, 172 cm.

Min samboer er 191 cm høy.......:P

min mann er nok det du klassifiserer som lav, men for meg som er 162 er han jo ikke lav i forhold til meg..

det som er viktgst for meg sånn rent fysisk er at han er mer maskulin enn meg! at han er større og sterkere enn meg uten å være feit.. og det er han ivertfall! han er manne-mann, store brede sskuldre, store muskler og en snerten liten rumpe! :D ikke slik en slik tynn sak som mange av de skikkeilg høye er.. jeg føler meg veldig trygg ved siden av han og vet at han hadde reddet meg fra nesten en hver situasjon til tross for høyden..

ellers er han jo verdens vakreste og snilleste mann, et skikkelig rivjern! :P

Tenk på alle de sexy mennene dere ser på tv - og som faktisk er lave. For ikke alle er høye, selv om det ser slik ut.

Min mann er faktisk 2 cm lavere enn meg - og veldig sexy. Men hver sin smak!

Eksen var 190cm - og han måtte jeg spørre om ville bøye seg ned når jeg ville ha et kyss.

"Hei du..nå vil jeg gi deg et kyss...kan du bøye deg ned hit litt?"

Det ble lite spontant kan du si:)

Annonse

Jeg er tildels enig.... var, ihvertfall.

Var sammen med en på 2 m en stund, og det var vanskelig for ei lita tøtte på 1.60!!!!!!!!!! Spesielt i senga ble det litt for stor forskjell, rett og slett.... Fungerte kleint med klinings og pulings samtidig, for å si det sånn. Ihvertfall om jeg red ham. Dessuten måtte ble høydeforskjellen altfor stor til vanlig, jeg så ut som bare barnet på siden av ham, greide ikke lukte han under armen en gang(bare for å ha et litt teit eksempel...) Så det med høye menn, synes jeg er oppskrytt. Men jeg skal si det at jeg liker ikke lave menn, men lave menn for meg er nok mye lavere enn det som er lave menn for deg, hi :)

Min nåværende kjæreste har perfekt størrelse. Slank og fin, og ca 1.85. Helt perfekt!!!! Det ser også bra ut på bilder, når vi står på siden av hverandre :)

MEN, menn skal ikke være så lave at dama ikke kan gå på høye hæler ved siden av ham. Med det mener jeg at mannen skal fortsatt være høyere enn dama når hun har hæler på ;) Hva som er høyt og lavt kommer an på størrelsen til hverandre. For 1.60 og 2 m er ingen god match!

Jeg foretrekker menn under 180, kunne nok ikke vært sammen med en som var særlig mer enn 185 ihvertfall.

Jeg er bare 160 selv og kan ikke fordra å føle meg liten. Jeg må ha en som jeg kan krangle med uten å føle meg som en idiotisk liten terrier som knurrer mot en rottweiler.

Jeg skal love deg at min sexy mann på 170 er fullt istand til å forsvare meg.

Må være kjipt å være så høy som jente, utvalget begrenser seg vel litt? Skjønner godt at dere kjempedamer ikke vil ha en lavere mann, det får ikke ei dame til å fremstå som direkte feminin når hun er høyere enn mannen sin.

Det finnes ingen mann som er mer sexy enn min mann og han er 1.70m

Nå er riktignok jeg ganske lav selv om synes høye menn er usexy. Føler meg egentlig litt uvel i nærheten av menn som er veldig høye, men det er vel heller mine psykiske problemer som spiller inn der

Samboeren min er 169, og jeg er 175. I begynnelsen syntes jeg det var litt flaut med den høydeforskjellen, men han har så mye utstråling og god selvtillit, så i mine øyne er han veldig sexy.

Har bestandig hatt mest sansen for høye menn, men så var det nå han som traff meg i hjertet da, og da kunne jeg jo ikke avfeie ham pga høyden :-)

Nå har vi fått en sønn som kanskje mest sannsynlig arver høyden på min side (pappa er 1.95), så vi er begge spente på hvor gammel han er når han vokser over faren sin :-)

Jeg synes de mellom 175-185 er mest sexy:) Jeg tenner ikke på veldig høye menn:) Synes de ofte blir hengslete - og mange av de får adamsepler som stikker ut og snurrer opp og ned hver gang de snakker. De skal være litt tette og litt lave for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...