Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Dette lurer jeg på også! Hører merkelige lyder oftere og oftere nå, 3 dager før termin. Kjennes ut som om lyden kommer fra "down under" - for mine kneppelyder kan jeg faktisk kjenne også.. Håper noen har et svar på hva dette kan være
Lillegull2011 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Mener du "fliseklemme falle mot bakken" lyden? Er blitt skrevet en del innlegg om det tidligere hvor det er ingen som sikkert vet hva det kommer av, noen har fått som svar smatting fra babyen, andre knoklene som beveger seg. Jeg føler mest at det er når babyen beveger seg at jeg hører disse lydene og at det kanskje har noe med knoklene hans... Håper det er noen som kan komme md litt bedre svar enn meg
ballerinaen_ Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Sånne lyder har jeg også hele tiden nå :-P Er 34+4.. Hos meg kommer det bare når han beveger seg og jeg har da trodd at det kom fra bekkenet, siden han borer hodet sitt nedi der, men jeg aner ikke :-p Håper andre har fornuftigere svar
knerten09+ knerteline11 Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg hørte også plutselig noen kneppelyder igår. Kunne nesten minne om når en smeller bobleplast eller no sånn. Hørte ikke noe sånn forrige sv.skap og hørte det første gangen igår. Er nå 3 dager over termin.
respektatauten Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 her hører jeg disse lydene når han sparker på riktige steder.. tror det kan komme av at jeg har luft i magen og at det derfor gir lyd når hans store bevegelser forplanter seg gjennom livmorveggen og treffer disse hulrommene.. smattig gir heller ikke noe lyd i magen siden det ikke er luft der.. smattelyden kommer jo av vakum som blir utjevnet, så om en klarer å smatte under vann, med full munn så kan den teorien væer hold i..
zombie2be Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Har hørt disse lydene ja,glemmer alltid å spør jordmor om ho vet.. Høres ut som når man "knekker fingreledd", jeg tror de lydene kommer fra barnets bein/knokler..
M2M2M Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Forrige gang hadde jeg også det. Helt merkelig. Kjempehøy kneppelyd. Legen visste ikke hva det var...
Elvegris Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Jeg opplevde det en gang i forrige svangerskap - en høykneppelyd, lik den når en "knekker" et fingerledd - og den kom da vannet gikk Det var lyden av hinna som brast, rett og slett. Meget underlig lyd og opplevelse. Men jeg skjønner jo at det må handle om noe annet for dere som opplever disse lydene stadig vekk.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Har hørt denne beskrivelsen av at vannet går ja, og lyden er slik jeg forestiller meg det høres ut.. Så hver gang jeg hører denne merkelige lyden (når mini er kjempeaktiv) så venter jeg liksom på at vannet skal gå Men det går ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå