Gå til innhold

24 dager igjen og er helt utslitt :o( *langt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har det sånn????

Har vært i god form hele svangerskapet - med unntak av første trimester, følt meg pigg og fin i kroppen og vært stor fornøyd for sånn var det ikke forrige gang.

Har vært mye styr og besøk og orging i det siste, og nå er kroppen helt ødelagt. Det er nesten sånn at det er tungt å løfte armene. Tung i alle lemmer i kroppen, dødstrøtt, ubehag i korsryggen, tungt å puste og mens smerter. Hjelper ikke på at jeg er oppe hver andre time for å gå på do om natta heller. Også så tørst som jeg er om morgenen.

Er det flere som har det sånn?????? Jeg som hadde håpet å få en annen innfallsvinkel til fødsel denne gangen :o( Forrige gang var jeg UTSLITT da det hele startet.

Begynt å få tanker om at frøkna kanskje kommer før tida da, men det er vel egentlig mer et håp kanskje? gruer meg til fødselen gjør jeg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager igjen til termin her, og samme som deg! helt utslitt!! sov nesten ikke i gaar natt siden jeg hadde saa masse halsbrann at jeg ikke kunne ligge, pluss opp tusen ganger for aa gaa paa do... da vaakner selvfolgelig flokna i magen ogsaa, og da er det i alle fall umulig aa faa sove igjen!

naa har jeg selvolgelig ogsaa faatt meg en kraftig forkjolelse!

har ogsaa en 2,5 aaring hjemme paa heltid, og hun krever mye mer enn jeg har energi og overskudd til naa, saa gaar med konstant daarlig samvittighet for at jeg ikke orker aa leke og underholde hele tiden..

jeg haaper ogsaa at babyen bestemmer seg for aa komme for termin!! fikk forste mann en uke for, saa denne kan kanskje komme to uker for?? hadde vert kjekt! jeg er klar!! baggen er pakket og alt er klargjort! bring it on!

Skrevet

Samme her!! Har 16 dager igjen. Sover dårlig pga halsbrann, urolige ben, aktiv frøken og særdeles vanskelig å finne en god liggestilling med denne flodhestkroppen.

I tillegg har jeg jernmangel, forstoppelse, lavt blodtrykk osv

Er bare sååå slapp! Eier ikke enrgi til noe.. Har også to andre barn å ta meg av, men har det stille og rolig imens de er på skolen da.

Tenker bare på hvordan jeg skal klare å føde uten opparbeidete krefter her også...Samtidig vil jeg gjerne ha det overstått!

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene da. Er da trøst i felles skjebne og ;o)

Det "positive" med hele greia er at jeg har fått ut fingeren slik at bagen som jeg skal pakke i har kommet på badet. Riktignok bare shampo & balsam oppi enda, men det er da kanskje håp om å få mer oppi når jeg bare orker.

Og gubben har montert vugga, og nå vasker jeg gardiner og tilhørende sengesett. Så sånn sett har jo formen funket som et spark bak. Greit med alt som er unnagjort tenker jeg nå, mens før helga tenkte jeg gooood tid :oD

Slimproppen og riene begynte på termindato forrige gang, men ungen kom ikke før 4 dager over så jeg har vel ikke det helt store håpet om å våkne med rier i morgen tidlig for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...