♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 24 dager igjen og har begynt å snuse litt i kjelleren etter vogge utstyret, begynner vel å bli lov å vaske det nå??? Men hvordan vasker dere sprinkelbeskytteren med padding? Sånn at paddingen bare ikke legger seg i en stor klump i hvert felt om dere forstår...
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 De som er skikkelig krafitge har hatt glidlås til å ta ut skumgummien slik at man bare vasker trekket. De andre har bare tynt full og da vasker jeg vanlig med litt mindre sentrifugering. Henger over gelenderet nedover trappa og strekker den i fasong. Har hatt en som ikke ble seg selv etterpå, sånn med litt tykkere full, den kastet jeg. Er ikke vits å ha en sengekant som ikke blir pen når den er vasket.
meme86 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Har vasket sprinkelbeskytteren her flere ganger, og det har gått veldig bra. Etter vask putter jeg den en tur i tørketrommelen, sammen med tre tennisballer! Funker veldig bra! =)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2011 Takk for svar. Da får jeg prøve å vaske den i morgen med mindre sentrifugering også bare henge den til tørk. Er ikke sånn super tykk den her da den er beregnet på vogge, og tørketrommel har jeg ikke. Hehe, da har jeg prosjekt i morgen og ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå