Gå til innhold

shit....:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok nettopp test, og er gravid.....Er allrede alenemor for 2. Faren deres og jeg fant tilbake til hverandre en liten periode i slutten av juli....men fant ut at det ikke kunne bli oss, han er ikke til å stole på. Og nå er jeg gravid med nr. 3. Litt blandete følelser....usikker på hva jeg skal gjøre, men veldig glad for et lite knøtt i magen....men lite lurt siden eg allrede er alene og er student i tillegg:( Familie har eg ikke heller for støtte....

Litt dumt når eg faktisk vil ha en til, men føler sterkt at jeg ikke kan pga forholdene rundt meg....What to do...:(

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

kjære deg!!! Jeg var alene i 3 år med et barn, OG student!!!! Det var kjempetravelt, trodde ikke jeg kom til å klare det.Men jett hva, jeg fikk det jammen til :) Det er utrolig hva du klarer hvis du må :)

Jeg hadde familie i nærheten da, de hjalp jo til. Men du kan få støtte der du bor kansje. Noen steder har de gratis barnevakt for alenemødre. Kontakt amathea og snakk med de hvordan du kan få hjelp hvis du blir alene med barnet.

Du klarer dette, jeg har tro på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...