Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe som ligner på mens smerter, også kom det litt rosa på papiret i dag, skal ha mensen på fredag da, så lurer på om det er noen sjanse for at det er festeblødning? eller er det for sent? vil jo ikke at det skal være mensen som kommer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde jeg skulle få mensen, men det sluttet etter en halv dag (det var noen dager etter at jeg ventet mensen). Friskt blod. Så neste dag tok jeg en graviditetstest som viste gravid 1-2.

Om det var en festeblødning vet jeg ikke. Kanskje.

Skrevet

Vanskelig å si, men det kan jo være det:) Jeg trodde jeg fikk tidlig mens 21 dager etter forrige mens. Fikk en liten blødning, men det stoppet opp fort og nå er jeg 12 uker på vei:) Lykke til;)

Skrevet

Takk for svar! kom ikke noe mer blod, men i dag er det brunaktig utflod som kommer (beklager ekle detaljer) i mårra er det to dager til mensen, så tror ikke jeg klarer å vente lenger da, må nok ta en test :P

Skrevet

Hei jenter. Har et spørsmål til dere.

Jeg vet ikke om jeg kan være gravid eller om det bare er kroppen som er helt rar, aldri opplevd det før. Men startet med at jeg fikk rosa utflod ved samleie et par ganger, og hvor jeg begynte å blø litt rødt blod. Det er ikke i nærheten av mens, ikke like mye, og ligner ikke, kommer og går og eier ikke mens smerter. Skal ha mens til helgen og synes det er rart at det har vært sånn nesten midt i syklusen. Har greit nok hatt vondt i korsryggen og ømme pupper som jeg også pleier å få ved mens, men jeg har ikke denne sterke mens smerten i magen som jeg pleier.

Skjønner ikke hva dette er :/ Har dere noe innblikk?

Skrevet

æsj det var mensen som kom hos meg ihvertfall :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...