kinaputten Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 hvor lang tid gikk det fra din reiste seg opp uten å ha noe å holde i før han/hun gikk?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Hei:) Det husker jeg faktisk ikke med de to eldste,men lille jenta mi på 10 mnd lærte seg å gå før hun reiste seg opp selv uten noe å holde i.. Det kom liksom av seg selv etterhvert som hun fikk mer balanse av å gå Hun gikk når hun var rett over 9 mnd gammel og reiste seg vel opp ca 3-4 uker etter det. Intill det reiste hun seg opp via ting om hun falt og gikk videre:) Men kan kanskje ikke tenke meg at det vil ta så lang tid før sønnen din tusler rundt om han har balanse til å stå rett opp og ned ved å reise seg opp selv:) Morsomt og spennende tid i møte du nå da for nå er de sikkert like før han rusler rundt:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Det gjør turboloppa mi også nå, og hun står leeenge alene uten støtte, tar ett skritt og så faller hun boms ned på rumpa igjen Så det er noe på gang, men akkurat hvor lang tid det vil ta er nok veldig vanskelig å si noe om, siden det er så individuelt.. Noen kjører på for full guffe uten så mye kontroll, og faller mye, andre tar det roligere og starter derfor å gå senere- men går kanskje bedre, uten så mye knall og fall, når de først starter... Husker ikke helt hvordan det var med eldstejenta, men hun begynte ganske tidlig å reise seg opp på flatmark uten støtte (10 mnd ca), og tok sine første skritt alene 11 mnd gammel. Ble syk, og tok derfor en liten pause i gåinga (begynte å gå oppreist på knærne i stedet), før hun begynte å gå vanlig igjen rundt 1 årsdagen sin:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Hun elsket å hoppe på fanget fra hun var 3 mnd, reiste seg da hun var rundt 7-8 mnd, gikk langsmed noen dager senere, slapp taket første gang på 1-årsdagen sin (2 skritt) og var 14 mnd før hun prøvde gåing igjen. Da gikk hun til gjengjeld veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå