Gå til innhold

Fødested: Molde vs. Kristiansund: Erfaringer noen??

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk mitt forrige barn fødte jeg med KS i Kr. sund. Var lite fornøyd med oppfølgingen, han ville ikke ta brystet og jeg fikk generelt lite hjelp synes jeg. Fikk også spinalhodepine, og måtte vente til kvelden før noen fra anestesi hadde anledning til å komme å se på det. Da var jeg litt bedre, så de ville ikke gjøre noe med det. De som har hatt spinalhodepine vet hva jeg snakker om. GRUSOMT. Dagen etter var jeg dårlig igjen, men da hadde ingen tid til å se på meg. De skulle sommerstenge, og jeg måtte så en tur til Ålesund med min lille gutt da de syntes det var noe med hjertet. (Hvilket det heldigvis ikke var) Etter jeg hadde vært i Ålesund skulle jeg tilbake til Molde på sykehuset der, da det var dette som hadde "sommeråpent". Jeg måtte ligge i ambulansen, og gjennomføre visitten i Ålesund med denne spinalhodepinen. Jeg kom så til Molde, sa hvordan jeg hadde det, og det ble fikset innen en halvtime det Kr. sund ikke hadde greid å fikse på to dager (!) Oppholdet med min lille i Molde var jeg kjempefornøyd med, dikk masse hjelp med amminga og kjempegod oppfølging.

Nå er jeg gravid igjen, og usikker på hvor jeg skal føde. Heller jo mot Molde, hvor jeg synes de var fantastiske og fikk ordnet ting raskt... Men det er jo delte erfaringer om begge stedene. Vil gjerne høre deres :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...