dincene Skrevet 6. september 2011 #26 Skrevet 6. september 2011 Du, men sånn tenker vi alle tror jeg Og etter jeg hadde lest har inne om ei som skulle få tilbake sine to egg og legen mista dem i gulvet så har jeg en ting til å være redd for Mannen synes jo det er så lite sansynlig at en lege kan miste eggene i gulvet men men alle disse små tinga svirrer jo i hodet! Sats på det egget du har!!!! Du vet, det kan ende godt!
Håp&tro Skrevet 6. september 2011 #27 Skrevet 6. september 2011 Takk for oppmuntringen:) Synes dette forumet er helt topp. Veldig godt å dele tanker med noen som skjønner!
Sibabyno Skrevet 6. september 2011 #28 Skrevet 6. september 2011 Ja, jeg har fått vite UL dagene, det er mandag 12 og torsdag 15, så det blir uttak i begynnelsen av uke 38, den 19, 20 eller 21 alt etter hva ultralydene sier... Tror jeg skal ta en prat med sjefen neste uke, slik at jeg kan si hvorfor jeg ikke vet helt når jeg er borte... Fikk henta sprøyte ampullene idag...skulle vist ha lavere dose enn jeg trodde, 125 IE, litt mindre å spøyte inn ialle fall Leste også om de som hadde legen som mistet eggene....hvordan kan det være mulig liksom?...må være helt forferdelig... Supert forum ja...kan diskutere og følge med andre som er i samme situasjon, veldig nyttig
Håp&tro Skrevet 12. september 2011 #29 Skrevet 12. september 2011 Gode nyheter for meg på UL i dag. Isteden for en pose som forrige gang ser det ut som jeg har 6-7 stk på tur. Etter å ha lest litt her inneså er ikke det så mange kanskje, men for meg er det helt fantastisk. 3 av de er på den siden som ikke er helt frisk, så de tørr jeg ikke satse på, men får jeg ut 3-4 egg så øker sjansene mine betraktelig fra forrige gang. Kanskje jeg kommer så langt som innsettelse. Uttak på fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå