Gå til innhold

merkelig gjeng med folk som er samlet på et slikt sted på nettet og anonym, er i sjokk jeg!!

Anbefalte innlegg

her på bim virker det som det er helt normalt å :

spise buser

spise utfloden sin når man er gravid

prompe i sin egen hånd og lukte på den

klippe av fingertupp på barn

la mannen suge melk fra puppene, og i en sexsammenheng også!

Men alenemor det er fy, barn med flere en to forskjellige er en skam, og ha barnevakt før barnet er 2 år er forkastelig, å heve stemmen til barnet er barnevernsak osv..

Bare jeg som synes det hadde vært grunn til å dumpe mannen min om han ble kåt av melk fra puppen min? heheh

Eller som har lært barnet tidliiiiig at buser tar man MED papir og kaster, ALDRI ALDRI i munn.

osv osv osv :)

Fortsetter under...

ikke bare bim dette, men dib også ;)

Det med mannen og morsmelk, det ville ikke vært utkastings grunnlag, skal mer til enn som så, men tror jeg hadde forlanget terapi for han gitt! Den melka er forebeholdt barnet vårt, blir for "perverst" for meg at mannen skulle hengt i brystet mitt under akten.. ÆSJ

Spising av utflod får du nesten legge en link til om jeg skal tro og klipping av fingertupper er noe som ei stakkars fortvilt dame skrev i stad så det er nok ikke noe som skjer hver dag.

Du er nok ganske lett å sjokere.

Så lenge man er annonym våger man å si hva man mener, ikke bare det man tror alle andre mener. I tillegg må du jo ta høyde for at det kan være morsomt å sjokere litt noen ganger ;-). Desuten må du jo huske at vi er mange. Hun som spiser buser er ikke nødvendigvis av den mening at det er normalt å klippe en hudflik av en finger osv.

Å spise buser er foresten ikke så dumt om du bare ikke blir oppdaget. Det skal vistnok styrke imunforsvaret.

Annonse

Hi her, det er jo dratt ut av sammenhengen flere av tingene jeg nevner her for å sette det på spissen. Og med en dose humor også fra min side.

Men jeg må med hånden på hjertet selv som anonym helt ærlig si at jeg aldri kunne ha smakt på utfloden min (du som ba om link, bl.a flere som skriver det i tråden "rare ting vi gjør" ) Buser synes jeg er så ekkelt at folk spiser at jeg har ikke ord. La mannen smake på morsmelk, jeg hadde tenk at han var pervers, jeg hadde aldri kunnet funnet på å putte en finger i navlen å lukte på den, ante ikke engang at det luktet anderledes av navelen..

Men i den sammenhengen kan jeg faktisk komme på rare ting jeg gjør:

jeg har sagt til barnet mitt at om hun tar finger i nese og munn kan det føre til betennelse i fingeren.

Om jeg kjører forbi noen som peller seg i nesen i køen, som mange gjør så kjører jeg bilen ved siden ( må være tofelt) og glaner inn, gir de virkelig en følelse av at "dere er sett",

Da vil jerg bare si at du er utrolig snerpete og tydligvis av dem som nyter å gjøre andre utilpass. Det er etter mitt skjønn værre enn alt det du synes er ekkelt.

snerpete fordi jeg synes folk burde legge fra seg busespising i

3 års alderen? haha.. den var god! Man spiser ikke ting som kommer ut fra kroppen som avfallstoffer, det er da mye verre å spise snørr en å stirre på en som gjør det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...