Gå til innhold

Misvisende navn på butikk (og andre ting forøvrig)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

minnet meg om hvordan min datter på 6 knakk sammen i total latterkrampe på butikken når hun skulle få noe gratis, "hei mamma, det heter Gratiss, hahaha tiss"

cubus er ingen buss full av kuer..

Er så dårlig på sånt jeg, kommer ikke på noe. men liker når andre kommer på det da, utrolig tørr humor, men jeg liker det :o)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Jeg har alltid undret meg over matvarebutikk navnet "KIWI"..jada, de selger frukt, men mest mat.

Vet ikke om det er misvisende, men firmaet "Vennesla Video og Betong AS" virker litt spennende!

Ellers har Petter Schjerven en topp 10 liste når det kommer til rare norske butikk/firma navn... (ikke helt det du spurte etter, men morsomt lell:

1. Beitostølen fisk og betong

2. Kristensens dagligvarer og sprengstoff

3. Fagernes kjøtt og data

4. Østfold fisk og fritid (fritid=erotikk) (denne har jeg jobba rett ved siden av..rare greier)

5. Tana musikk og maskiner

6. Elektrosport elektronisk utstyr og sportsartikler

7. Be you frisørsalong, kjoleutleie og reiseselskap

8. Bryneset bildemontering og solutleie

9. Hadi city gull og parabolantenner

10. Rena parfymeri og fargehandel

In ancient Rome, the domus (plural domūs, genitive domūs or domī) was the type of house occupied by the upper classes and some wealthy freedmen during the Republican and Imperial eras.[1] They could be found in almost all the major cities throughout the Roman territories. The modern English word domestic comes from Latin domesticus, which is derived from the word domus.[

Annonse

Kremmerhuset burde jo hatt godterier, eller til nød papirvarer, men neida!

Jack and Jones - ikke en mann til salgs!

Kid...jeg kan se for meg en geitefarm eller kjøtthandel, eller om vi skal være litt internasjonale, barneutstyr. Men gardiner og puter?

Annonse

Idrettshallen til studentene ved UiO heer Domus Atletica.

Seriøst, det er da ingen som reagerer på Domus? Det er et kjent latisk begrep, ingen som tenker "toalett fitte" eller hva det er nå er du tenker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...