Gå til innhold

Smarte menn vil ikke ha damer med tramp stamps (tattiser)

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at det er meget relativt hva som er en smart mann. Om man da går ut i fra høyere utdannelse, kjenner jeg flere menn som har tatoveringer selv og som synes det er sexy.

Lønning= smart mann, vet om flere der også som liker tatoveringer og som ikke.

Kjenner forøvrig en meget smart og oppegående mann uten spesielt høyere utdannelse en 3årig høyskole, lav lønn grunnet sosionom ikke er så godt betalt men han har masse tatoveringer selv.

Å dette ludder stempelet, ja det har jeg. Tok det når jeg var 16, kan ikke si jeg verken var høyt utdannet, tente på menn med høyutdannelse (gamlinger jo) eller tenkte så nøye over tatoveringen annen en "det var kult" Jeg var nok også ganske kjip i senga, ettersom jeg ikke hadde hatt sex engang når jeg tok den. Men det betyr jo ikke at jeg er 16 nå.

Min erfaring derimot, er at folk som slenger en sånn kommentar som "smarte menn liker ikke tattiser" ikke kan defineres som verken smarte, eller i rette gruppe for smarte menn heller ;) Altså, alle blondiner er dumme, alle somaliere voldtar, alle menn med briller er gode i senga!! Alle er ikke sånn som alle ;-)

Fortsetter under...

hahaha herregud det er vell den morsomste påstanden jeg har sett. For noe merkelig tull? Jeg har da en veldig oppegående gubbe med utdannelse og han hadde gitt blanke i om jeg hadde hatt tattiser. Noe jeg ikke har, men hadde jeg hatt det /skaffet det så hadde han ikke brydd seg fordet vell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...