Gå til innhold

Smarte menn vil ikke ha damer med tramp stamps (tattiser)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er vanskelig å ta noen seriøst når de sier tattis. (bebis, babis, boobis osv)

Nei, fra spør til revolver.

Hvorfor er tattoveringer tramp-stamp?

Det var da også noe å kalle det.

Vet om utrolig mange (meningsfulle!) tattoveringer.

Jeg er fra en kommune med høyest utdanningsgjennomsnitt i befolkningen. Lønningene er også blan de høyeste i landet. Det er mange ressurssterke og oppegående mennesker her. I den nærmeste vennekretsen og i familien er det ikke en eneste person med mindre utdanning enn en mastergrad. Dette gjelder også ektefeller.

Pussig nok har flertallet av damene tatovering, og er godt gift.

Annonse

Tramp stamp er ikke tattiser generelt skjønner du, men den klassiske tatoveringen i korsryggen rett over rumpa.

Har aldri opplevd at smarte menn med utdannelse ikke vil ha jenter med tatoveringer, heller tvert om er min erfaring såe ...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Hmm, så jeg med kroppen full av tatoveringer burde ikke klart å finne noe annet enn en lømmel av en kar? Da er det godt vi ikke lever i 1920, da tatoverte damer kun dugde til sirkus og freak-shows, og at jeg er en oppegående dame med flere sider enn bare utseendet mitt. Jeg er forresten sammen med en smart mann, som forøvrig også er full av tatoveringer.

Hva menn vil ha eller ikke, har ikke jeg så mye greie på, men jeg syns personlig at tatovering på voksne folk er skikkelig harry!

Jeg ser jo at det kan være fint på en ung og glatt kropp, men de blir jo forhåpentligvis voksne/gamle de også, og da er det bare trist med en slange på halsen f.eks....

At det er noe man kan gjøre når man er ung og "dum", kan jeg forstå, men i min omgangskrets er det flere på 40+ som tar sin første tatovering. Det ser jeg på som skikkelig midlivskrise, og selv om jeg helst vil se på meg selv som fordomsfri og ganske moderne, syns jeg det er ufattelig harry og skikkelig turn-off!

Er sjeleglad for at min flotte mann ikke har et eneste kjøpemerke på kroppen sin!

Annonse

Min mann kaller det "ta meg bakfra-tatovering" og mener de bare finnes på damer som er så kjedelige i sengen at de må gi mannen noe annet å se på mens han holder på... :-)

Ellers mener han vel at alle former for tatovering/piercing etc. er en slags lavkastemerke, på linje med røyking og snusing...

Vi har forøvrig over 6 års universitetsutdannelse begge, og de eneste i vennekretsen med tatoveringer er de uten utdannelse (gjør dem ikke til mindreverdige individer for all del, men stemmer med HI's observasjoner)

Har mann med høy utdanning jeg, rart han valgte meg som partner da, med tanke på tattooen min.. Nei vent! Han gikk ikke ene og alene etter utseendet. Desuten synes han den er fin, den er ikke bare ne "hva som helst", den er minnemarkering for mine to små barn, som desverre ikke fikk oppleve verdenen.

For det første sier det vel litt om deg, når du uttaler deg om ting du tydligen har lite greie på. Tattoo på armen er vel ikke en tramp stamp? hehe.. Skal du først ha en mening så kan du sette deg mer inn i det ;) å ja, jeg har selv fargelagt huden min, og er superfornøyd. Den viser at jeg er stolt av den jeg er og at jeg er SIKKER på hvem jeg er. Har en tattoo på hele underarmen som beskriver veien min hit i dag. Den er en del av meg! og har ingenting med lav utdannelse å gjøre, verken hos meg eller samboer. TULLBALL :D

Hahaha!!! Sorry.. men dette må jeg bare le av!

Om man har en tatovering eller ikke har ikke noe med utdanning å gjøre, eller om man er smart eller dum.. jeg har nå ikke lav utdanning og det har ikke samboeren min heller, han har ingen, men jeg har en hel masse.

Og på byen forøvrig, så er det ganske mange voksne menn i dress, som ser på tatoveringene mine og syntes det er ganske så sexy..

Kommer jo litt ann på fremtoningen på hele mennesket!

Hehe for en funny "observasjon" Hi.

Jeg nekter å tro at utdannede menn som rase (eller menn i det hele tatt), er så enkle at de kun velger partner etter utseende og om dama evt har tattoo..

Hvorfor er det sånn at spes. vi damer må ha så sterke meninger om "de andre" ? (Les: dem som ikke er akkurat som oss selv)

Synd at dere høyt utdannede kvinner her inne ikke hadde noen skoletimer vedrørende aksept for at folk er forskjellige!!!

Er man intelligent og smart, bruker man energien sin på andre ting enn å rakke ned på folk som tatoverer seg her, der eller foran eller bak!!!?!

Å ha synspunkt for det er nå greit nok og sunt. Men har jeg har aldri skjønt hvorfor visse folk skal benytte seg av hersketeknikker og regelrett nedlatende kommentarer for å fremme egne livssyn. Altså man skal disse andres syn for å¨få frem at ens eget er det eneste rette.

Om noen tatoverer seg 18 år gamle eller 50 år gamle....SO?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...