Gå til innhold

Blir litt lei jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir lei av prøving, morro i begynnelsen, men så utrolig pyton å få negativ test mnd etter mnd.

IKM i dag, men dum som jeg er så tok jeg en test på fredag. Trodde jeg så en svaaaak strek, men det er utrolig hva man innbiller seg. Kom hjem på søndag og måtte jo ta en sjekk av testen jeg tok på fredag og da var det en helt klar strek der. Hoppa ikke helt i taket, men begynte jo å håpe da. Måtte jo ut i lunsjen i dag og kjøpe ny test. Tror du jeg klarte å vente til jeg kom hjem? Nei da. Testet på jobben og der var det ikke noe strek, ikke så mye som en skygge engang. Blir så utrolig skuffa. Har jo hatt tusen symptoner denne helga, men da var det vel bare innbildning igjen. Men tanta er ikke kommet ennå, så håper litt fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men du... midt-på-dagen-urin er ikke rette urinen å teste med. du er fremdeles bare ¨på IKM.

har du testet i dag? ville jeg gjort..

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener, timmi:-) Det er tungt med prøving måned etter måned med stadig ny skuffelse... Vi får prøve å fokusere på andre ting inn i mellom også! Men jeg er helt enig med VinterSol! Prøv på morgenurin. Hvis det er tidlig i svangerskapet er det tryggest:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...